شناسهٔ خبر: 10970 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عضو کمیسیون آموزش: همه دانشجویان ستاره‎دار، شرایط بازگشت به دانشگاه را ندارند

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی گفت: اگر کسی مقبول مراکز علمی کشور نیست نباید به دانشگاه بازگردد و همه دانشجویان ستاره‌دارشرایط بازگشت به دانشگاه را ندارند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ میرقسمت موسوی‌اصل  عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی افزود: فرجی‌دانا انسان توانمند و توانایی است، ولی بحث عزل و نصب‌هایی که در وزارت علوم داشت باعث شد حساسیت و اعتراض نمایندگان مجلس برانگیخته شود.

موسوی ادامه داد: وزیر علوم نسبت به بحث علمی حساس است ولی از لحاظ قانونی مجلس وظیفه دارد به فعالیت وزرا نظارت داشته‌باشد و این حق را دارد که از آنها سوال کند.

وی تصریح کرد: فرجی‌دانا باید تعامل خود را با مجلس بیشتر کند و طوری عمل کند تا وقت مجلس با سوال از وی گرفته‌نشود.

موسوی خاطرنشان کرد: اینکه عزل و نصب‌ها به عهده وزیر است درست است ولی باید توجه داشت که از افرادی مقبول در وزارت‌علوم استفاده شود.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در مورد بازگشت دانشجویان ستاره‌دار به دانشگاه اضافه کرد: من موافق با رسانه‌ای کردن این موضوع نیستم ولی اگر فردی مقبول مراکز علمی، دینی و مذهبی ما نباشد نباید به آن مکان وارد شود.

موسوی در پایان خاطرنشان کرد: مسئولین باید دقت لازم را داشته‌باشند که حرکت‌های خوب و مثبت آنها تحت تاثیر حاشیه‌ها قرار نگیرد.

نظر شما