شناسهٔ خبر: 10977 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نهمین جشنواره انتشارات روابط عمومی در تیرماه

نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی به همت انجمن متخصصان روابط عمومی تیرماه سال 1393 برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ نایب‌رییس انجمن متخصصان روابط عمومی گفت: این جشنواره به سه بخش تقسیم می‌شود که شامل بخش رقابتی، کارگاه‌های آموزشی و همایش تخصصی تولید است.
مهندس قربانعلی تنگ‌شیر افزود: در بخش رقابتی این جشنواره هفت سرفصل پیش‌بینی شده است که در آن انتشارات برتر حوزه روابط عمومی، بهترین برنامه انتشاراتی‌ در این حوزه همچنین بهترین تبلیغ مکتوب انتخاب می‌شوند.
وی با اشاره به دیگر سرفصل‌های بخش رقابتی جشنواره انتشارات روابط عمومی، عنوان کرد:‌ انتخاب نشریه داخلی برتر، بهترین تحلیل محتوا، کارشناس و کارمند برتر انتشارات روابط عمومی و نشریه داخلی برتر نیز از دیگر سرفصل‌های این بخش به شمار می‌آید. 
تنگ‌شیر همچنین درباره دیگر بخش‌های این جشنواره توضیح داد: کارگاه‌های آموزشی با هدف ارتقای سطح دانش و بهبود فعالیت موسسه‌های انتشاراتی فعال در حوزه روابط عمومی نیز در حاشیه این جشنواره برگزار خواهد شد. 
به گفته وی، سومین همایش تخصصی تولید محتوا نیز در این جشنواره برگزار می‌شود، در نهمین جشنواره ملی انتشارات روابط عمومی توسط انجمن متخصصان روابط عمومی با همکاری دست‌اندرکاران روابط عمومی سازمان‌ها، موسسه‌های دولتی و غیردولتی، استادان، کارشناسان و دانشجویان این رشته در دو سطح ملی و استانی برگزار می‌شود.
تنگ‌شیر با اشاره به اهداف برگزاری این جشنواره، درباره چگونگی ارسال آثار نیز توضیح داد: این جشنواره با هدف آشنایی با اصول و استانداردهای نشر در روابط عمومی و ارایه آثار و تجارب موفق ادارات روابط عمومی در حوزه اتشارات برگزار می‌شود، همچنین فراخوان ارسال آثار توسط روابط عمومی استان‌ها از فروردین‌ماه سال آینده اعلام خواهد شد.
انجمن متخصصان روابط عمومی، نهادی تخصصی، غیرسیاسی و غیرانتفاعی است که توسط جمعی از استادان، مدیران و کارشناسان روابط عمومی در سال ۱۳۷۸ تاسیس شده است.

نظر شما