شناسهٔ خبر: 11018 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

افتتاح 5 نمایشگاه در خانه هنرمندان ایران

خانه هنرمندان ایران با افتتاح پنج نمایشگاه، وارد دومین هفته از بهمن ماه می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از خانه هنرمندان ایران؛ پنجشنبه ۳ بهمن نمایشگاه چیدمان مفهومی «یا آب، خشت» در نگارخانه زمستان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه گروهی به سرپرستی «آرش فنائیان» تا ۲۰ بهمن ماه ادامه دارد.
در همین روز در نگارخانه بهار نمایشگاه عکس «طهران در قاب کاشی» افتتاح می‌شود. این نمایشگاه که از مجموعه نمایشگاه‌های «طهران شهر خاطره» است تا ۹ بهمن ماه برپاست
همچنین نمایشگاه ششمین جشنواره ترافیک و رسانه با عنوان «تیتر، عکس، کارتون» پنجشنبه ۳ بهمن در نگارخانه تابستان افتتاح می‌شود. این نمایشگاه که حاوی ۹۱ اثر برگزیده از بین ۱۵۵۴ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره در سه بخش تیتر، عکس و کارتون است تا ۹ بهمن ماه ادامه دارد.
در همین روز نگارخانه استاد نامی میزبان نمایشگاه نقاشی «نظاره» است. در این نمایشگاه گروهی ۱۹ اثر از «ریحانه مبصری»، «لیلا سیدزاده»، «نجمه پاشایی»، «یاسمین مجتهدی»، «شیدا طارمی» و «فاطمه حضوری» تا ۹ بهمن ماه روی دیوار خواهد بود.
جمعه ۴ بهمن ماه نیز نمایشگاه گروهی عکس «فواد نجف زاده» در دو نگارخانه پاییز و استاد میرمیران افتتاح می‌شود. این نمایشگاه تا ۱۰ بهمن ماه ادامه دارد.
علاقه‌مندان برای بازدید از این نمایشگاه‌ها می‌توانند در روزهای ذکر شده از ساعت ۱۳ تا ۲۰ به خانه هنرمندان ایران مراجعه نمایند.

نظر شما