شناسهٔ خبر: 11036 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

لغو تصویربرداری «پایتخت ۳» در ترکیه

تهیه‌کننده« پایتخت ۳» گفت: از تصویربرداری بخش خارجی در ترکیه صرف نظر کردیم و به احتمال زیاد لوکیشن‌ها را در ایران طراحی می‌کنیم تا کار در زمان تعیین شده به پخش برسد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت ۳» از بازدید مهدی فرجی مدیر شبکه اول سیما از مراحل ساخت این سریال در شیرخوارگاه شمال خبر داد و گفت: فرجی در سفر به شمال از جزییات مراحل ساخت و تولید این مجموعه نوروزی در جریان قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه تا دو هفته دیگر کار تصویربرداری شمال کشور تمام می‌شود، افزود: تا ۲۲ بهمن ماه و پایان قسمت ششم در شمال کشور خواهیم بود و در ادامه کار را در تهران دنبال می‌کنیم.

غفوری با اشاره به دلیل اینکه کار تولید سری جدید «پایتخت» را کمی دیرتر از سال‌های گذشته آغاز کردیم، یادآور شد: احتمالا ضبط تصاویر در ایام عید نوروز نیز پیگیری شود.

تهیه‌کننده «پایتخت ۳» از منتفی شدن سفر گروه تولید به کشور ترکیه خبر داد و گفت: از تصویربرداری بخش خارجی در ترکیه صرف نظر کردیم و به احتمال زیاد لوکیشن‌ها را در ایران طراحی می‌کنیم تا کار در زمان تعیین شده  به پخش برسد.

وی از تغییر دیگری در این مجموعه یاد کرد و افزود: ارسطو نیز همانند سالهای گذشته کامیون خود را دارد اما با این تفاوت که کامیون ارسطو را نیز عوض کردیم و تغییر داده‌ایم.

نظر شما