شناسهٔ خبر: 11049 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گردهمایی مدیران شعب بنیاد مهدی موعود(عج) برگزار می‌شود

مدیران شعب شهرستانی بنیاد مهدی موعود(عج) با هدف انتقال تجربیات و الگوگیری از طرح‌های موفق در کشور ششم تا هفتم بهمن‌ماه جاری گرد هم می‌آیند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ نخستین گردهمایی مدیران شعب شهرستانی بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) از ششم تا هفتم بهمن‌ ماه جاری به مدت دو روز در اردوگاه یاوران مهدی(عج) جمکران برگزار می‌شود.

هم‌اندیشی، هم‌افزایی و توانمندسازی مدیران بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) در شهرستان‌ها، انتقال تجربیات و الگوگیری از طرح‌های موفق در کشور و همچنین تبیین نقشه راه برای سال‌های آتی از جمله اهداف برگزاری این نشست است.

بر اساس این گزارش، با اینکه در سراسر مراکز استان‌ها شعب بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج) فعال هستند، اما برای نخستین بار در چهار استان سیستان و بلوچستان، کرمان، خوزستان و فارس در مجموع ۹۰ شعبه شهرستان افتتاح شده که قرار است در دفاتر شهرستانی بنیاد برنامه‌های متنوعی همچون آموزش عمومی معارف مهدویت و مسائل فرهنگی با هدف توسعه، ترویج و تعمیق باور انتظار برگزار شود.

در این نشست دو روزه حجج اسلام محمدصابر جعفری قائم مقام بنیاد فرهنگی حضرت مهدی موعود(عج)، محمدرضا فوادیان معاون پژوهشی بنیاد، عبدالرحیم اباذری معاون آموزش بنیاد و حسین احمدی مدیر اردوگاه یاوران مهدی جمکران به ایراد سخنرانی می‌پردازند.

نظر شما