شناسهٔ خبر: 11060 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نام‎گذاری یکی از ساختمان‌های دانشگاه آزاد به نام «حسن حبیبی»

رییس دانشگاه آزاد اسلامی با اشاره به برگزاری مراسم گرامی‎داشت دکتر حسن حبیبی از سوی دانشگاه آزاد اسلامی افزود: 12 بهمن ماه سالروز درگذشت دکتر حبیبی است با توجه به این که وی خدمات بی نظیری در عرصه علم و فرهنگ ارائه داشته اند، یکی از ساختمان‎های دانشگاه آزاد اسلامی به نام وی نام‎گذاری می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ حمید میرزاده در جلسه شورای راهبردی فرهنگی و اجتماعی که به منظور بررسی بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی تشکیل شده بود، ادامه داد: همچنین ویژه نامه ای به منظور بزرگداشت این شخصیت فرهیخته از سوی دانشگاه آزاد اسلامی منتشر می شود.

رییس دانشگاه آزاد همچنین با اشاره به رشد ۱۰ برابری بودجه فرهنگی دانشگاه آزاد، اظهار داشت: اختصاص ۳ تا ۴ درصد از بودجه هر استان به امور فرهنگی یک جهش عظیم در بودجه فرهنگی واحدهای دانشگاه آزاد به شمار می رود که تا کنون بی سابقه بوده است.

میرزاده با تاکید بر اینکه این میزان بودجه باید صرف هزینه های واقعی بودجه فرهنگی هر واحد شود، افزود: هدف از اختصاص این میزان بودجه فرهنگی، توسعه فرهنگ، خلق آثار فرهنگی با توجه به استعدادهای فرهنگی هر استان است.

به گفته رییس دانشگاه آزاد، متاسفانه در کشور پرداختن به امور فرهنگی تنها به معنی برگزاری یک جشنواره است و این در حالیست که بودجه فرهنگی در نظر گرفته شده در نهایت صرف هزینه های جشنواره و امور غیر مرتبط می شود.

نظر شما