شناسهٔ خبر: 11079 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«داستان مكاشفه» چاپ دومی شد

چاپ دوم كتاب «داستان مكاشفه» نوشته فرحناز عليزاده از سوي انتشارات قطره به كتابفروشي‌ها راه يافت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ علیزاده گفت: كتاب «داستان و مكاشفه» در كمتر از چهار ماه به چاپ دوم رسيده است. 
عليزاده پيش‌تر با بيان اين‌كه «داستان مكاشفه» شامل داستان‌هاي ميني‌مال ايراني و خارجي، داستان‌هاي ارايه شده در جشنواره‌ها و حتي داستان‌هاي به چاپ رسیده است، به «ايبنا» گفت: داستان‌هايي كه در اين اثر آمده، با اجازه ناشران قبلي و حتي خود اشخاص جمع‌آوري و در اين مجموعه گنجانده شده. در بخش ديگري از اين كتاب داستان‌ها بر اساس ويژگي‌ها و المان‌هاي آن نقد و بررسي شد. بررسي داستان‌ها بر اساس ديدگاه‌هاي مختلف براي مثال ساختارگرايي، فوكو و جامعه‌شناسي انجام شده است. 
در داستانك «دخترك» از اين كتاب مي‌خوانيم: «چترش را باز كرد. بايد دخترك را سالم مي‌رساند خانه. اگر خيس مي‌شد ديگر هيچ‌كس نگاهش هم نمي‌كرد. مي‌دانست كه دو سه نفري نشانش كرده‌اند. وقتي رسيد روي موهاي طلايي دخترك يك قطره‌ي درشت باران افتاده بود. 
مشتري گفت: من يه قرونم بالاي اين نمي‌دم. نقاشي خيس خورده به درد من نمي‌خوره.» 
علیزاده، داستان‌نویس و منتقد ادبی است. وی با برخی نشریات و روزنامه‌ها در زمینه انتشار مقاله و نقد کتاب همکاری دارد و تاکنون داوری چند جشنواره ادبی را نیز بر عهده داشته است. 
مجموعه داستان «آقاي قاضي چه حكمي مي‌دهيد؟» علیزاده امسال(۱۳۹۲) از سوی نشر گل‌‌آذین راهی بازار کتاب شد. 
عليزاده، نويسنده و منتقد است. وي دوره‌هاي نقد ادبي را در كلاس‌هاي دكتر نجوميان گذرانده است. 
چاپ نخست كتاب «داستان مكاشفه»(مهر ۱۳۹۲) در ۱۴۸ صفحه، با شمارگان ۴۰۰ نسخه، به قيمت هفت هزار و ۵۰۰ تومان از سوي انتشارات قطره منتشر شد. 
چاپ دوم كتاب «داستان مكاشفه»  نیز در ۱۴۸ صفحه، با شمارگان ۵۰۰ نسخه، به قيمت هشت هزار تومان از سوي نشر قطره به كتابفروشي‌ها راه يافت. ​

نظر شما