شناسهٔ خبر: 11123 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رضا کیانیان و رخشان بنی‌اعتماد به خاطر هوای آلوده ماشینشان را هدیه دادند+ تصویر

در مراسمی که به مناسبت روز هوای پاک به همت کمپین «هوادار کوچک» برگزار شد، کودکان با استفاده از ۵۰۰۰ اتومبیل اسباب بازی، «دماوند» نمادین ساختند تا یادآوری کنند که سوخت اتومبیل‌ها چه تاثیری بر محیط زیست و هوای شهر دارند.رضا کیانیان و رخشان بنی‌اعتماد هم در این مراسم حضور داشتند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایلنا؛ کلاس پرنده نام پروژه‌ای است که از شیوه آموزش‌های متفاوت و خلاقانه، مسائل مختلف اجتماعی را به کودکان و نوجوانان آموزش دهد. کلاس پرنده اکنون کمپین جدیدی به نام «هوادار کوچک» در زمینه ی محیط زیست راه اندازی کرده و مراسمی را نیز به مناسبت روز هوای پاک در تهران برگزار کرده است.

در این پروژه که علاوه بر شهر تهران در پنج شهر بزرگ آلوده ی دیگر ایران- اصفهان، مشهد، رشت، تبریز و اهواز- اجرا می‌شود، تلاش شده است که تا در هفته ی هوای پاک، کودکان این سرزمین را با مفاهیم زیست محیطی آشنا کند.

روز هوای پاک، اهالی کمپین هوادار کوچک به همراه «هومن مهدی‌زاده» مدیر هنری این چیدمان بزرگ به همراه یک گروه بیست نفره  در ایوان غربی برج شروع به ساختن پازل دماوند میلاد کردند. در این میان چهره‌های شناخته شده دولتی از جمله احمد مسجد‌جامعی (رئیس شورای شهر تهران)، مهندس هادی حیدرزاده (رئیس سازمان محیط زیست استان تهران)، مهندس هوشیار (مدیریت برج میلاد)، چهره‌ها و فعالان زیست محیطی همچون محمد درویش، مه لقا ملّاح (مادر محیط زیست ایران)، و هم چنین چهره‌های شناخته شده فرهنگ و هنر همچون رخشان بنی اعتماد، رضا کیانیان، لیلی رشیدی، امیر اثباتی و شاهین طبری (کارآفرین موفق جوان) نیز بصورت نمادین ماشین‌های اسباب بازی رنگ شده را در این چیدمان قرار دادند و به نوبه خود قدم کوچکی دراین مسیر طولانی برای پاکی هوا برداشتند.

کمپین هوای پاک

کمپین هوای پاک


کمپین هوای پاک

نظر شما