شناسهٔ خبر: 11136 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تصویربرداری سریال امام رضا (ع) به نیمه رسید

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما از پشت صحنه تله فیلم«بعد از آن شب» به همراه جمعی از مدیران این شبکه بازدید کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ تله فیلم«بعد از آن شب» با موضوع گفتمان انقلاب اسلامی به تهیه‌کنندگی علی میری رامشه، برای پخش در ایام دهه فجر از شبکه قرآن و معارف سیما ساخته می‌شود.

حسن گروسی و جمعی از مدیران این شبکه با حضور در محل تصویربرداری تله فیلم «بعد از آن شب» واقع در خیابان اسکندری و محله نواب تهران از نزدیک در جریان پیشرفت مراحل تهیه این تله فیلم قرار گرفتند.

مدیر شبکه قران در این بازدید گفت: به زودی شاهد تحولی جدی در حوزه فیلم و سریال شبکه قرآن و معارف سیما هستیم. «همسفر خورشید» سریالی است که با نگاه به امام هشتم امام رضا (ع) در این شبکه تولید می‌شود. سریالی با جاذبه‌های بسیار که ۵۰% از تصویربرداری آن در هند خواهد بود.

مدیر شبکه قرآن و معارف سیما تأکید کرد به دنبال جذب مخاطب عام هستیم مخاطبان شبکه متدینین و افرادی خاص بودند در حالیکه اکنون با برنامه‌ریزی‌های شبکه قرآن و معارف سیما شاهد جذب مخاطبین با دیدگاههای متعدد و از اقشار گوناگون هستیم.

داستان «بعد از آن شب» در سال ۱۳۲۷ می‌گذرد. در واقع داستان حول محور شخصیت امیر، جوان ۲۵ ساله‌ای است که در جنوب شهر با خانواده خود زندگی می کند. او به علت مرگ پدر و تعطیلی مغازه کلیدسازی، در شرایط حکومت نظامی دچار مشکلات مالی شده و در راستای همین مشکلات وسوسه شده و دست به دزدی می‌زند اما...

بازیگران اصلی این تله فیلم سیدجواد هاشمی، مهدی امینی‌خواه، زهره حمیدی می‌باشند.

نظر شما