شناسهٔ خبر: 11138 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

بررسی «هوم‌لند» و «پادشاه شن‌ها» با حضور مارک گلن و کوین برت در برنامه راز

تهیه‌کننده «راز» گفت: در برنامه این هفته فیلم‌های «هوم‌لند» و «پادشاه شن‌ها» با حضور تحلیل‌گران آمریکایی بررسی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ نادر طالب‌زاده تهیه‌کننده «راز» گفت: در برنامه این هفته نقد و بررسی سریال «هوم‌لند» با حضور مارک گلن و کوین برت؛ دو تحلیل‌گر سیاسی آمریکایی و سعید مستغاثی منتقد سینما برگزار می‌شود.

وی افزود: در ادامه برنامه و در بخش دوم برنامه «راز» با کارگردان معروف سینمای عرب نجدت اسماعیل انزور که فیلم جنجالی «پادشاه شن‌ها» را ساخته است، گفت‌وگو خواهیم کرد. «پادشاه شن‌ها» فیلمی است که تاریخ به وجود آمدن رژیم آل‌سعود در سرزمین حجاز و نجد را حکایت می‌کند.

به‌گفته طالب‌زاده قرار است در «راز» فردا این فیلم با فیلم «الرساله» مصطفی عقاد مقایسه شود.

عدنان العایض شیخ سعودی فتوای قتل نجدت انزور کارگردان فیلم پادشاه شن‌ها را به‌خاطر این فیلم صادر کرده است. این فتوا در ادامه واکنش‌های منفی دستگاه سلطنتی عربستان سعودی به این فیلم صادر شده است.

طالب‌زاده اضافه کرد: در بخش پایانی برنامه نیز فؤاد ابراهیم که نویسنده چندین کتاب درباره ریشه‌های وهابیت است حضور خواهد یافت و درباره علت اتفاقات اخیر منطقه با او صحبت می‌کنیم.

پرداختن به موضوعاتی با دغدغه‌های آرمان‌های انقلاب و مردم با بیانی شفاف و زلال از ارکان همیشگی این برنامه به‌عنوان یک رسانه تکلیف‌محور و منطبق با شرایط روز است.

برنامه «راز» که در گروه مستند شبکه چهار سیما تهیه و تولید می‌شود، به‌صورت هفتگی، سه‌شنبه شب‌ها ساعت ۲۱ در کنداکتور پخش این شبکه قرار گرفته است.

نظر شما