شناسهٔ خبر: 11191 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تذکر به وزیر علوم در پی معارفه خاموش رئیس دانشگاه پیام‌نور همدان

رئیس مجمع نمایندگان استان همدان با اعلام اعتراض نمایندگان استان به دلیل تودیع و معارفه پنهانی رئیس دانشگاه پیام نور همدان گفت: در این زمینه به وزیر علوم تذکر داده شده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ احمد آریایی‌نژاد با اشاره به تودیع و معارفه خاموش رئیس دانشگاه پیام نور همدان، این اقدام را نامناسب دانست و افزود: مجمع نمایندگان استان با قدرت و حساسیت با این شیوه تودیع و معارفه برخورد خواهد کرد.

وی با بیان اینکه به طور قطع وزیر علوم به خاطر این موضوع مورد سئوال قرار خواهد گرفت، افزود: تذکری نیز به ایشان داده شده که تا ظهر امروز در صحن علنی مجلس قرائت خواهد شد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: امروز به وزیر علوم، تحقیقات و فناوری تذکر داده شد و در مرحله بعدی نیز مورد سئوال قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه وزیر علوم باید نسبت به این اتفاق پاسخگو باشد، تأکید کرد: ایشان باید با حضور در کمیسیون آموزش و تحقیقات، به سئوالات نمایندگان پاسخ دهد.

آریایی‌نژاد با بیان اینکه در تودیع و معارفه پنهان‌کاری را نمی‌پسندیم، در انتقاد به این اقدام بیان داشت: مگر قرار است کار خلافی صورت گیرد که کار به صورت پنهانی انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه کار پنهانی نشان از روند نامناسب و نامطلوب دارد، خاطرنشان کرد: کاری که درست انجام شود، نیازی به پنهان‌کاری ندارد.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه از نمایندگان مجلس برای معرفی رئیس دانشگاه پیام نور نظرخواهی شده بود که ما نیز سه نفر را پیشنهاد دادیم، افزود: علی‌حسین محمدظاهری، گزینه معرفی شده امروز به عنوان رئیس دانشگاه، جزو هیچ یک از گزینه‌های پیشنهادی نمایندگان نبوده است.

نظر شما