شناسهٔ خبر: 11195 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

شماره جدید «درس‌هایی از مکتب اسلام» منتشر شد

شماره 696 ماهنامه «درس‌هایی از مکتب اسلام» به صاحب‌امتیازی مؤسسه تعلیماتی و تحقیقاتی امام صادق(ع) و مدیرمسئولی فرج‌الله فرج‌اللهی منتشر می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایکنا؛ ششصد و نود و ششمین شماره از ماهنامه «درس‌هایی از مکتب اسلام» با مطالبی همچون «اقتصاد مقاومتی؛ از شعار تا عمل» از مهدی پیشوایی، «مناظره امام حسین(ع) با معاویه بر سر قتل حجر بن عدی» از آیت‌الله جعفر سبحانی، «انسان در احاطه حقوق فراگیر» از احمد بهشتی و «بانگ بیداری» از محمود حکیمی منتشر شد.

بنا بر این گزارش، «حضرت یوسف(ع) قهرمان بهترین داستان‌ها» از فرج‌الله فرج‌اللهی، «مغرب بزرگ اسلامی» از غلامرضا گلی زواره، «اخوان المسلمین و ایران در گذر تاریخ» از سیدهادی خسروشاهی، «راهبردهای پرورش شخصیت در کودکان» از اسماعیل نساجی، «ائمه(ع) و آگاهی از غیب»، تدبیر زندگی (شعر) از مسعود عالم‌پور رجبی، «درد مزمن با منشاء ناشناخته» از منصور و مرتضی اشرفی، «از گوشه و کنار مطبوعات»، «طب سوزنی؛ راهی به سوی سلامت بدون دارو» از داریوش سعیدی دیگر مطالب شماره بهمن‌ماه «درس‌هایی از مکتب اسلام» است.  

یادآور می‌شود، «درس‌هایی از مکتب اسلام» ماهنامه‌ای دینی، اجتماعی و علمی است که سابقه‌ای 53 ساله دارد و هم اکنون به صاحب‌امتیازی مؤسسه تعلیماتی و تحقیقاتی امام صادق(ع) و مدیرمسئولی فرج‌الله فرج‌اللهی منتشر می‌شود.

نظر شما