شناسهٔ خبر: 11271 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

سند دانشگاه اسلامی برای روسای دانشگاه تبیین و توجیه می‌شود

دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها از بررسی آیین نامه هم اندیشی دانشگاهیان خبر داد و گفت: شورای اسلامی شدن دانشگاه ها در جلسه بعدی این شورا به بررسی آیین نامه هم اندیشی دانشگاهیان خواهد پرداخت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ حجت الاسلام روح الله شاطری، برنامه جلسه آینده شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها را بررسی آیین نامه هم اندیشی دانشگاهیان عنوان کرد.

وی افزود: یکی از فعالیت هایی که توسط شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها و مراکز آموزشی صورت می گیرد برگزاری نشست و کارگاه برای تبیین و توجیه سند دانشگاه اسلامی با روسای دانشگاه‌ها و اعضای هیات علمی دانشگاه‌ها است.

دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها افزود: دراین جلسات دانشگاهیان سند دانشگاه اسلامی را مطالعه کرده و ابعاد آن را بررسی می کنند و اگر نقطه نظری برای تفاهم و فهم بهتر سند داشته باشند مطرح می کنند، دبیرخانه و دبیر شورای اسلامی شدن دانشگاه ها نیز برای روشن کردن ابعاد مختلف سند در جلسه حاضر شده و بحث می کنند تا به یک درک متقابل برای اجرایی کردن سند دست یابند.

وی‌افزود: تا کنون این جلسات با دانشگاه‌های شیراز، علامه طباطبایی، شهید بهشتی، کرمانشاه، دانشگاه آزاد استان مرکزی، بوعلی سینا همدان و دانشگاه پیام نور مرکزی، برگزار شده است.

حجت الاسلام شاطری با بیان اینکه این جلسات با تمام دانشگاه‌ها برگزار خواهد شد، افزود: برنامه شورای اسلامی شدن دانشگاه‌ها این است که به تناسب شرایط برای تبیین ابعاد سند و توجیه بهتر مسئولان و متولیان دانشگاهی با یک مشارکت نزدیک و همه جانبه به روشن شدن ابعاد و  زوایای سند پرداخته و زمینه‌های اجرای بهتر سند را فراهم کند.

نظر شما