شناسهٔ خبر: 11368 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

گشایش موزه «مقاومت و پیروزی» همزمان با روز شهید

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری گفت: ۲۲ اسفندماه ۹۲ همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز شهید نام گرفته است، موزه مقاومت و پیروزی در شهرری افتتاح می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ حسین نصرالله، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرری گفت: شهرری در کشور تنها شهرستانی است که هنر ولایی را دنبال کرده و از آثار هنری برجسته کشور در این زمینه در شهرری تجلیل شد. دو سال پیاپی در سالگرد شهادت شهید آوینی یادواره‌های فراوانی را در سطح شهرستان ری برگزار کردیم که می‌توان گفت در سطح خودش مجموعه‌ بکری بوده است. در این راستا روزنگار شهدا ایجاد شد تا پایگاه‌های بسیج دسترسی به شناخت شهدای شهرری داشته باشند.

وی افزود: ۲۲ اسفند ماه امسال همزمان با سالروز تاسیس بنیاد شهید و امور ایثارگران که روز شهید نام گرفته است، موزه مقاومت و پیروزی در شهرری افتتاح می‌شود. این موزه که در نوع خودش بی‌نظیر است، با کمک بچه‌های موزه ایران افتتاح می‌شود. هم اکنون کارهای نهایی آن در حال انجام است.

نصر الله در ادامه تصریح کرد: موزه مقاومت و پیروزی شهرری در خود ساختمان بنیاد شهید شهرری واقع شده است و در حال تکمیل است.این موزه دربردارنده آثار مربوط به شهداست. اسناد به جا مانده از شهدای شهرری و آثار فرهنگی مربوط به شهدا در این موزه در معرض دید عموم قرار خواهد گرفت.

برچسب‌ها:

نظر شما