شناسهٔ خبر: 11518 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

محمدجواد فدایی سرپرست دانشگاه باهنر کرمان‌ شد

با حضور معاون مالی و اداری وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، محمدجواد فدایی به عنوان سرپرست دانشگاه باهنر کرمان معرفی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ صبح امروز در آیینی با حضور معاون مالی، اداری و مدیریت منابع وزیر علوم، تحقیقات و فناوری و جمعی از مسئولان استانی، محمدجواد فدایی به عنوان سرپرست جدید دانشگاه شهید باهنر کرمان معرفی و از خدمات و تلاش‌های نصرالله گرامی قدردانی شد.

حجت‌الاسلام محمد صباحی مسئول دفاتر نهاد نمایندگی رهبر معظم انقلاب در دانشگاه‌های استان کرمان در این آیین گفت: انقلاب اسلامی مصداق یوم‌الله بود و همه دیدند که با وجود شرایط سخت و خفقان دوران طاغوت، انقلاب اسلامی به پیروزی رسید.

وی ادامه داد: از امام خمینی (ره) ده‌ها سند مکتوب در ارتباط با دانشگاه به جای مانده است و این نشان از توجه ویژه ایشان به دانشگاه و دانشگاهیان است.

صباحی با تقدیر از زحمات نصرالله گرامی رئیس سابق دانشگاه شهید باهنر کرمان عنوان کرد: ایشان فردی به حقیقت لایق و شایسته برای دانشگاه بودند و همه دانشگاهیان این موضوع را تایید می‌کنند.

وی افزود: گرامی فردی توانمند در تمام عرصه‌های خدمتی است که لیاقت خود را به این استان و کشور ثابت کرد.

امام جمعه موقت کرمان خاطرنشان کرد: طی مدت زمان مسئولیت نصرالله گرامی، حتی یک مورد نیز نارضایتی و گلایه‌مندی از سوی دانشجویان و دانشگاهیان نسبت به ایشان وجود نداشت.

صباحی همچنین با اشاره به سابقه آموزشی محمدجواد فدایی گفت: ایشان نیز از معدود اساتیدی هستند که رضایتمندی اکثر دانشجویان و دانشگاهیان را دارند.

وی اظهار کرد: مطمئناً اساتید از حضور ایشان به عنوان ریاست دانشگاه باهنر احساس خوشی دارند و همه گروه‌های سیاسی با این انتصاب رضایت دارند.

نظر شما