شناسهٔ خبر: 11541 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

اعزام نماینده ویژه سازمان سنجش به استان‌های برف‌گیر برای برگزاری کنکور ارشد

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رسیدگی به وضعیت داوطلبان آزمون کارشناسی ارشد در استان‌های برف‌گیر نماینده ویژه سازمان سنجش اعزام می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ حسین توکلی مشاور عالی رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در نشست خبری در سازمان سنجش آموزش کشور گفت: برای رسیدگی به وضعیت داوطلبان در استان‌های برف‌گیر نماینده ویژه سازمان سنجش اعزام می‌شود.

وی تصریح کرد: با استانداری‌ها و فرمانداری‌ها در رابطه با هرچه بهتر برگزار کردن آزمون‌ها هماهنگی‌هایی صورت گرفته‌است.

سخنگوی سازمان سنجش کشور افزود: ۲ شهر در استان های شمالی برای رفاه بیشتر داوطلبان به مجموعه شهرهای حوزه امتحانی اضافه کردیم که در گیلان شهر لاهیجان و در مازندران نیز شهر چالوس است تا با توجه به سرمای هوا و بارش‌ برف مشکلی برای داوطلبان ایجاد نشود.

مشاور عالی رئیس سازمان سنجش افزود:  اگر داوطلبی نتوانست کارت ورود به جلسه را دریافت کند با او همکاری می‌شود تا در محل حوزه بتواند کارت خود را دریافت کند. 

توکلی اضافه کرد: آزمون کارشناسی ارشد در ۶ نیم روز برگزار می‌شود و داوطلبان می‌بایست با توجه به فضای جوی و وضعیت آب و هوایی با مراجعه به سایت سنجش از زمان برگزاری آزمون خود مطلع شده و برنامه ریزی لازم را انجام دهند.

وی در ادامه افزود: به داوطلبان توصیه می‌شود که برای حضور در محل آزمون یک روز زودتر در آن محل حاضر شده و همچنین برگه راهنما را برای اطلاع بیشتر حتما مطالعه کنند.

نظر شما