شناسهٔ خبر: 11562 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نمایش «پلاک ۸»، یکی کمدی جذاب و متفاوت در حوزه هنری

کارگردان نمایش «پلاک ۸» گفت: این نمایش یک کمدی جذاب و مردمی است که در جشنواره سوره ماه مورد تحسین مخاطبان و داوران قرار گرفت.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمد زوار بی‌ریا، کارگردان نمایش «پلاک ۸»  گفت: این نمایش برگزیده بخش کارگردانی، تقدیر شده بازیگری و نمایش تحسین شده بیست‌و دومین جشنواره سراسری سوره ماه است.

وی تصریح کرد: این نمایش کمدی و داستان جوانی ۲۵ ساله به نام شریف که مشکلات مالی به او فشار آورده و نمی‌تواند چک یک ملیونی خود را پاس کند. او مقداری زیادی پول و طلا پیدا می‌کند و به خانه دوستش نوید می‌رود، اما ناگهان مهمان ناخوانده‌ که شهرام نام دارد و یک پلیس است و ماجراها شروع می‌شود. سعی کردیم روایتی جذاب و مردمی از این فضا ارائه دهیم.

این کارگردان جوان درباره اجرا در حوزه هنری اظهار داشت: یک مقدار شرایط سخت است  و مخاطبان حوزه کمی محدود هستند. امیدوارم که اتفاق خوبی برای نمایش ما رخ دهد.

زوار بی‌ریا درباره حمایت مالی از نمایش گفت: متاسفانه اقتصاد تئاتر ضعیف‌تر از همیشه است و کمک هزینه موجود نمی‌‌تواند جواب‌گوی گروه باشد، بدون ما به گیشه هم چشم دوخته‌ایم و برای این اتفاق میزان تبلیغاتی که از دستمان بر می‌آمد را انجام داده‌ایم.

نمایش «پلاک ۸» به نویسندگی سیدعلی موسویان و با بازی محمد زوار بی‌ریا، سیدعلی موسویان، پیام کیانی‌پور  و حسن غنی‌آبادی هر روز از ۱۳ بهمن تا ۱۳ اسفند ساعت ۱۸ در تماشاخانه ماه حوزه هنری به نشانی تقاطع خیابان حافظ و سمیه، حوزه هنری روی صحنه می‌رود.

نظر شما