شناسهٔ خبر: 11586 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«نورمن فینکلشتاین»، استاد علوم سیاسی آمریکا مهمان «راز» طالب‌زاده

«نورمن فینکلشتاین» پژوهشگر و استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های آمریکا که به دلیل نقد سیاست‌های صهیونیستی-آمریکایی از دانشگاه‌های این کشور اخراج شده، مهمان امشب برنامه «راز» است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ نادر طالب‌زاده با اعلام این خبر گفت: برنامه «راز» امشب ساعت ۲۱ با حضور استاد علوم سیاسی دانشگاه‌های آمریکا که به دلیل عقاید ضدصهیونیستی از دانشگاه اخراج‌ شده، مهمان ما خواهد بود و با او درباره آراء‌اش و هزینه‌هایی که برای آن‌ها پرداخته صحبت می‌کنیم.

به گفته تهیه‌کننده و مجری برنامه «راز» نورمن فینکلشتاین استاد یهودی‌زاده آمریکایی است که پدر و مادرش از یهودیانی بودند که در ماجرای هولوکاست حضور داشتند.

طالب‌زاده افزود: این استاد علوم سیاسی با اینکه چند سال طرفدار و موافق رژیم آمریکا بوده، اما چند وقتی است که به ماهیت واقعی سیاست‌های آمریکایی و صهیونیستی پی برده و با عقاید ضدصهیونیستی و روشنگری درباره عواقب سیاست‌های آمریکایی - صهیونیستی و قلم زدن در این زمینه هزینه‌های بسیاری را متحمل شده است.

وی اظهار کرد: او نویسنده مقالات و کتاب‌های شناخته‌ شده‌ای در خصوص ماهیت واقعی رژیم اشغالگر قدس و ایالات متحده است. او همچنین درباره حمایت‌های آمریکا از رژیم صهیونیستی در جنایاتی که این رژیم مرتکب می‌شود قلم زده و حرف‌های ناگفته بسیاری در این حوزه‌ها دارد.

طالب‌زاده با بیان اینکه فینکلشتاین امشب مهمان ما در «راز» خواهد بود افزود: او امشب به صورت زنده در این برنامه ناگفته‌های خود را درباره موضوعات مرتبط با سیاست‌های آمریکا و رژیم صهیونیستی به مخطبان ایرانی ارائه می‌کند. قرار است با او درباره وضعیت آزادی بیان در آمریکا و هزینه‌هایی که او برای اظهار نظرهایش در خصوص آمریکا و رژیم اشغالگر قدس پرداخته برای ما سخن بگوید.

برنامه «راز» به تهیه‌کنندگی و اجرای نادر طالب‌زاده هر سه‌شنبه از ساعت ۲۱ روی آنتن شبکه ۴ سیما می‌رود و تکرار آن نیز روز بعد پخش می‌شود.

نظر شما