شناسهٔ خبر: 11592 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشگاه آزاد به دنبال کاهش وابستگی به شهریه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد گفت: از برنامه‎های مهم این واحد طرح‎های دانش‎بنیان است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ جمالزاده در جلسه‎ای که در سالن آمفی‎تئاتر دانشکده فنی ‎مهندسی دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد برگزار شد با تبریک فرا رسیدن ایام‎الله دهه مبارک فجر، اظهار کرد: جایگاه برجسته امروز دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان بزرگترین دانشگاه حضوری جهان، مدیون و مرهون زحمات همه کسانی است که از بدو تأسیس این نهاد مقدس با حساسیت و دلسوزی در جهت ارتقا کمی و کیفی آن فعالیت کرده‎اند.

وی با اشاره به تشکیل هیأت امنا و استانی شدن دانشگاه، مأموریت دانشگاه آزاد اسلامی واحد خرم‎آباد را حساس‎تر و سنگین‎تر از پیش برشمرد و گفت: بایستی با تلاشی بیش از گذشته دانشگاه را در مسیر رشد و تعالی به پیش برد.

رئیس واحد خرم‎آباد تصریح کرد: در راستای سیاست‎های کلی دانشگاه در خصوص کاهش وابستگی به شهریه دانشجویی یکی دیگر از برنامه‎های مهم واحد خرم‎آباد اجرای طرح‎های درآمدزا و اقتصادی خصوصاً طرح‎های دانش‎بنیان است.

دکتر جمالزاده در ادامه با ترسیم چشم‎اندازی از برنامه‎های پیش رو در واحد خرم‎آباد، راه‎اندازی و تأسیس رشته‎های جدید در مقاطع کارشناسی ارشد و دکتری و نیز رشته‎های پزشکی و پیراپزشکی، جذب اعضای جدید هیأت علمی در رشته‎های مورد نیاز و تکمیل پروژه‎های در دست ساخت را از مهم‎ترین برنامه‎های واحد خرم‎آباد برشمرد.

نظر شما