شناسهٔ خبر: 11596 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«طبقه حساس» به اولین نمایشش نرسید + توضیحات کمال تبریزی

کمال تبریزی با تایید اینکه فیلم «طبقه حساس» به اولین سانس نمایش‌اش در جشنواره‌ی فیلم فجر نرسیده است،گفت: من از مردم عذرخواهی می‌کنم اما مقصر این اتفاق دست‌اندرکاران فیلم هم نیستند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ این کارگردان سینمای ایران که قرار بود، اولین نمایش فیلمش ۱۴ بهمن در سانس اول سینما «آزادی» باشد،گفت: متأسفانه در جشنواره‌ی فیلم فجر امسال آقایان می‌خواستند همه فیلم‌ها حضور داشته باشند و به گونه‌ای دل همه را به دست بیاورند اما جشنواره باید یک استاندارد داشته باشد، در حالیکه با این وضعیت، جشنواره فیلم فجر به یک جشن دورهمی تبدیل شده که حجم زیادی فیلم به آن راه یافته است.

کارگردان «طبقه حساس» در عین حال مطرح کرد: البته برخی فیلم‌ها هم بنا به دلایلی به جشنواره راه نیافتند که اتفاقا فیلم‌های خوبی بودند اما برخی از فیلم‌ها هم راه یافتند که تماشاگر سالن را ترک می‌کند.

او در توضیح دلایل نرسیدن فیلمش به سانس اول نمایش خاطرنشان کرد: تنها دو استودیوی «بدیع» و «پیشگامان دیجیتال» وجود دارد که می‌توانند کار نهایی را برای آماده کردن فیلم‌ها بصورت دیجیتال انجام بدهند اما متاسفانه حجم فیلم‌هایی که برای حضور در جشنواره‌ی فجر باید آماده شوند، در این دو استودیو زیاد است و من نمی‌توانستم به این دوستان که شبانه‌روز در حال فعالیت هستند، فشار بیاورم که زودتر فیلم را آماده کنند.

تبریزی خبر داد که فیلم «طبقه حساس» ان شاء الله تا آخر وقت امروز ۱۴ بهمن ماه آماده نمایش شود.

او در پاسخ به اینکه کسانی که برای نمایش فیلم در سینما «آزادی» بلیت داشتند، تکلیفشان چیست؟ گفت: این را باید مسوولان جشنواره پاسخ بدهند چون ما پیش از جشنواره به آن‌ها گفتیم برنامه نمایش فیلم را ۱۵ بهمن ماه به بعد بگذارند اما نمی‌دانم چرا به حرف ما گوش نکردند؟!

کارگردان «طبقه حساس» نسبت به تعداد زیاد سانس‌های نمایش هر فیلم در جشنواره‌ی فیلم فجر نیز گلایه کرد.

نظر شما