شناسهٔ خبر: 11680 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ششمین جایزه یوسف در هر دو بخش برگزیده دارد

دبیر ششمین جشنواره ادبی یوسف با اعلام انتخاب برگزیدگان این جشنواره در هر دو بخش از آن از برگزاری اختتامیه آن در 29 بهمن ماه خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ رحیم مخدومی دبیر ششمین دوره جایزه ادبی داستانی کوتاه دفاع مقدس (جایزه ادبی یوسف) با اشاره به پایان داوری‌های این دوره از جشنواره اظهار داشت: در بخش آثار چاپی که شامل هفتاد مجموعه داستان بود، ۷۵۰ داستان کوتاه استخراج شد و و پس از پایان مراحل داوری از سوی داوران این بخش  برگزیده‌ها نیز مشخص شدند.

وی افزود: در بخش داستان‌های کوتاه ارسالی نیز ۱۰۶۰ عنوان اثر به ما رسید که توسط ۵۰۵ نویسنده تالیف شده بود و پس از سه مرحلی داوری  ابتدا ۱۶۷ عنوان داستان و در نهایت ۳۱ داستان به عنوان راه‌یافته به مرحله نهایی در این بخش معرفی شد و برگزیدگان نهایی نیز از این میان انتخاب شده‌اند.

به گفته مخدومی ششمین دوره جایزه ادبی یوسف در سال جاری و در هر دو بخش صاحب نفارت برگزیده و تقدیری خواهند بود.

به گفته مخدومی نشست خبری این جشنواره نیز روز ۲۳ بهمن برگزار خواهد شد و در آن ارزیابی داوران از آثار برگزیده در اختیار اهالی رسانه قرار خواهد گرفت.

دبیر این جشنواره همچنین از برگزاری اختتامیه این جشنواره در روز ۲۹ بهمن ماه در سالن اسوه خبر داد و گفت: کتاب تالیف شده به سرپرستی محمدرضا سرشار شامل نقد و معرفی تمامی داستان‌های برگزیده دوره‌های قبل این جشنواره، همزمان با اختتامیه این جایزه ادبی رونمایی خواهد شد.

نظر شما