شناسهٔ خبر: 11684 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

ایرانی‌ها سیمرغ‌های جست‌وجوگر حقیقت هستند

رئیس سازمان سینمایی در اختتامیه بخش بین‌الملل جشنواره فیلم فجر گفت: ایرانی‌ها سیمرغ‌هایی هستند که زحمات زیاد می‌کشند و تا کوه قاف می‌روند تا به جست‌وجوی حقیقت برسند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ رئیس سازمان سینمایی دومین سخنران مراسم اختتامیه بخش بین الملل سی و دومین جشنواره فیلم فجر بود.

ایوبی در سخنان کوتاهی گفت: من از اعضای هیئت انتخاب و داوران و مهمانان بخش بین الملل جشنواره  تشکر می‌کنم. سینما و جشنواره‌ها فرصتی برای دیدن چهره به چهره است که جهان امروز علی‌رغم ارتباطات فشرده مجازی به آن نیاز دارد. جهان امروز گرفتار سوءتفاهم است. جای خوشحالی است که فرهنگ این زمینه را فراهم آورده است که به‌صورت چهره به چهره دیدار کنیم.

ایوبی ادامه داد: همه‌ساله سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی با جشن فرهنگی همراه است زیرا مردم ایران فرهنگی هستند، سینما نیز مرهون مردم فرهنگی است. من از کسانی که سیمرغ گرفته‌اند ویا نگرفته‌اند می‌خواهم بدانند که اگر می‌خواهند با ایرانی‌ها آشنا شوند، منطق الطیر عطار را بخوانید و بدانید ایرانی‌ها همان سیمرغی هستند که رنجها می‌کشند و سفرها می‌کنند و حتی حاضر هستند که برای به دست آوردن حقیقت به قله قاف بروند.

نظر شما