شناسهٔ خبر: 11688 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

رضاداد: سینمای ایران علاقه‌مند به گسترش صلح و پرهیز از خشونت است

نخستین سخنران مراسم اختتامیه بخش بین‌الملل سینمای ایران، دبیر جشنواره فیلم فجر بود. رضاداد سینمای ایران را همچون پیام انقلاب اسلامی علاقه‌مند به گسترش ویژگی‌های بشری دانست.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ اختتامیه بخش بین الملل جشنواره فیلم فجر با اجرای علیرضا شجاع نوری دبیر بخش بین الملل در هتل پارسیان اوین برگزارشد.

رضاداد دبیر جشنوراه فیلم فجر در این مراسم با تشکر از اعضای هیئت انتخاب و داوران این بخش گفت: جشنواره فیلم فجر با پیروزی انقلاب اسلامی متولد شود و در ادامه با گسترش ارتباطات میان سینمای ایران و جهان وجهه بین المللی پیدا کرد.

وی افزود: این جشنواره علاقه‌مند و جست‌وجوی آن است که نقش بیشتری در اعتلای فرهنگ ایرانی پیدا کند.

رضاداد ضمن اشاره به اینکه سینمای ایران در جهان به‌گونه‌ای متفاوت و ممتاز شناخته شده است، اضافه کرد: به‌دلیل همین تفاوت‌های سینمای ایران مورد استقبال مخاطبان قرار گرفته است.

دبیر جشنواره فیلم فجر تصریح کرد: سینمای ایران همانند پیام انقلاب اسلامی علاقه‌مند به گسترش فرهنگ و توجه به ویژگی‌های مشترک بشر، پاسخگویی به فطرت درون و گسترش صلح و پرهیز از خشونت و خودکامگی در جهان است.

وی خاطرنشان کرد: جشنواره فیلم فجر در جست‌وجوی این است که بتواند راه را برای فهم جدید هموارتر کند.

رضاداد گفت: جشنواره فیلم فجر دست منتقدین و فیلم‌سازان و دست اندرکاران سینما را می‌فشارد و چشم‌انتظار هم‌سویی و هم‌سطحی و هم‌جواری است تا بتواند نقش و سهم بیشتری را در فرهنگ جهانی ایفا کند.

نظر شما