شناسهٔ خبر: 11805 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

توضیح تهیه‌کننده «طبقه حساس» درباره نرسیدن فیلم به سینماها

تهیه‌کننده فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی در پاسخ به برخی خبرها مبنی به نرسیدن فیلم به سینماهای مردمی تاکید کرد که فیلم 15 بهمن برای نمایش در جشنواره فجر آماده بوده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ برخی سینماداران در تهران در دو روز گذشته از گلایه مردم به دلیل نرسیدن فیلم «طبقه حساس» به کارگردانی کمال تبریزی به سانس‌های مربوطه برای نمایش در سی و دومین جشنواره فیلم فجر خبر می‌دادند که جواد نوروزبیگی تهیه‌کننده این فیلم در این‌باره توضیح داد.

وی گفت: فیلم «طبقه حساس» ساعت ۱۴ سه‌شنبه ۲۵ بهمن‌ماه آماده نمایش شد و در سه سالن سینمایی روی پرده رفت و با استقبال مردم روبرو شد البته در این سانس ها عوامل فیلم نیز حضور داشتند.

وی در پاسخ به این پرسش که چطور برخی سینماداران از نرسیدن نسخه نهایی فیلم خبر داده‌اند؟ عنوان کرد: ما طبق برنامه عمل کردیم به طور مثال به ما اعلام نکرده بودند که این فیلم قرارست در سینما استقلال به نمایش در آید وگرنه این فیلم ساعت ۱۴ روز گذشته آماده بود.

رضا عطاران، پانته‌آ بهرام، ‌ بهاره رهنما، پیمان قاسم‌خانی، هوتن شکیبا، بهرام ابراهیمی، سوگل قلاتیان، محمد بحرانی، بهادر مالکی، کاظم سیاحی، عرفان ناصری، لیلی فرهاد‌پور، نادر فلاح، شبیر پرستار، با حضور افتخاری آزاده صمدی از بازیگران جدیدترین ساخته کمال تبریزی به شمار می‌روند.

«طبقه حساس» فیلمی کمدی است که فیلمنامه آن توسط پیمان قاسم‌خانی نوشته شده است و داستان مردی را روایت می کند که بعد از مرگ همسرش او را در یک قبر دو طبقه دفن می کند اما پس از مدتی که سر مزار همسرش می‌رود متوجه میشود به اشتباه مردی غریبه در آن مکان دفن شده است.

نظر شما