شناسهٔ خبر: 11879 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

میانگین افزایش شهریه بر اساس رشته محل

چهارمین نشست کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد و مصوباتی از جمله میانگین افزایش شهریه بر اساس رشته محل های مختلف و ایجاد مرکز همکاری های آموزشی کشورهای فارسی زبان از جمله موضوعاتی بود که به تصویب اعضا رسید.

به گزارش «فرهنگ امروز» نقل از مهر؛ چهارمین نشست کمیسیون دایمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی با حضور دکتر حمید میرزاده رییس دانشگاه آزاد اسلامی و اعضای اين كميسيون و معاونان دانشگاه برگزار شد.

میرزاده در این نشست ضمن تبریک فرا رسیدن سی و ششمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: انقلاب اسلامی با دم مسیحایی و با تدبیر موسایی حضرت امام (ره) پيروز شد و دستاوردهاي عظيم اجتماعي، فرهنگي و علمي را به ارمغان آورد.

در این نشست موضوعاتي به منظور طرح و بررسی در اجلاس هفته آینده هیات امنای مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مطرح و پس از بررسی کارشناسی در کمیسیون دائمی هیات امنای دانشگاه آزاد اسلامی به تصویب رسيد. 

از جمله مصوبات اين نشست تصويب بودجه سال ۱۳۹۳ دانشگاه آزاد اسلامی، میانگین افزایش شهریه بر اساس رشته محل های مختلف، تاييد آيين نامه شوراي اقتصاد و سرمايه گذاري دانش بنيان، تعيين كارگروه تخصصي براي بررسي تشكيلات تفصيلي جديد دانشگاه و ایجاد مرکز همکاری های آموزشی کشورهای فارسی زبان از جمله موضوعاتي بود که به تصویب اعضا رسید.

نظر شما