شناسهٔ خبر: 11921 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کار تولید مجموعه انیمیشن «بابیلو» به نیمه رسید

۲۶ قسمت از مجموعه انیمیشن ۵۲ قسمتی «بابیلو» به کارگردانی امید خوش‌نظر آماده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ در حال حاضر تولید و ساخت ۲۶ قسمت از مجموعه «بابیلو» به بخش‌های پایانی رسیده و از ماه آینده ساخت و تولید ۲۶ قسمت دوم این مجموعه نیز آغاز خواهد شد.

امید خوش نظر در این انیمیشن از تکنیک سه بعدی کامپیوتری استفاده کرده، همچنین انیمیشن بابیلو دارای دو شخصیت اصلی و حدود ۷ کاراکتر فرعی است. مخاطبان مجموعه انیمیشن ۵۲ قسمتی «بابیلو» گروه سنی ۲ تا ۶ سال را در بر می‌گیرد، البته مخاطبان این اثر می‌توانند کودکان بالای ۶ سال نیز باشند.

بابیلو اثری بدون دیالوگ است و تنها در بخش‌هایی صدای پدر به صورت نریشن به گوش می‌رسد که فرزندان خود را راهنمایی می‌کند.

مجموعه انیمیشن "بابیلو" داستان یک خواهر و برادر به نام‌های بابی و لو است که در اتاق خود  با عروسک‌هایشان بازی می‌کنند و در هر قسمت شاهد وقوع ماجرایی هستیم که این دو برای حل آن مشکل و یا مساله وارد فضای خیالی می‌شوند. در این میان عروسک‌هایشان زنده می‌شوند و با کمک آن‌ها مشکل و مساله موجود را حل و بر طرف می‌کنند.

عوامل اجرایی این انیمیشن عبارتند از: نویسنده: آرش کریمی، کارگردان، مجری طرح و تدوینگر: امید خوش نظر، کارگردان هنری و سوپروایزر انیمیشن: علیرضا رشیدی، مدیر تولید: سمیه محمدی، کارگردان فنی: مهدی درویشیانی، انیماتورها: امیر باصفا، مهدی درویشانی و نظیر شریفیان، رِندر و کامپوزیت: نادر صادقی، آهنگساز: علی معتمدی، نریتور: پویان مقدم و صداگذاران: صادق تسبیحی و بهروز نصر اصفهانی.

مجموعه انیمیشن "بابیلو" در ۵۲ قسمت ۱۰ دقیقه‌ای به همت مرکز مطالعات و تولیدات انیمیشن حوزه هنری و با تهیه‌کنندگی سیدمسعود صفوی در حال تولید است.

نظر شما