شناسهٔ خبر: 12015 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مصاحبه با «پت و مت» و «تام و جری» در ویژه برنامه نوروز 93

کارگردان سابق «سنجد» مجموعه انیمیشنی و عروسکی «دنیای پویا» را که به مصاحبه با شخصیت‌های انیمیشنی و کارتونی می‌پردازد، برای پخش از شبکه پویا در نوروز 93 آماده می‌کند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ امیر فیضی درباره‌ی «دنیای پویا» توضیح داد: «دنیای پویا» یک مجموعه‌ی ۲۶ قسمتی ۶۰ دقیقه‌ای است که از دو روز قبل از نوروز به روی آنتن می‌رود و قرار است ۱۵ قسمت آن در ایام نوروز و باقی قسمت‌ها در طول هفته‌ها پخش شود.

وی افزود: «دنیای پویا» از چند بخش تشکیل شده که یکی از آنها ترکیب انیمشین و بخش زنده است،‌ یک کار داستانی پیوسته که با قصه‌های کوتاه اتفاق می‌افتد و بخش زنده‌ی آن را فرزاد حاتمیان و سوده سعدایی بازی می‌کنند.

این کارگردان ادامه داد: «من‌»، «این» و «اون» نام سه عروسک برنامه است که در بخش عروسکی برنامه در سه رنگ صورتی، نارنجی و آبی دیده می‌شوند؛ تصویربرداری این بخش تقریبا تمام شده است.

 

 

دنیای پویا

 

وی با اشاره به اینکه اکنون در حال آماده‌سازی بخش‌های کامپیوتری و وله‌ها هستند، خاطرنشان کرد: همچنین در این برنامه یک عروسک کوچک ۱۰ سانتی‌متری دیگر نیز داریم که نامش پویاست و نظرمان این است که اگر مورد پسند کودکان قرار گیرد، نشانه‌ای از شبکه پویا باشد.

فیض یادآور شد: در بخشی از برنامه با شخصیت‌های انیمیشنی نظیر پت و مت‌، فریدون و کاوه انیمیشن ماردوش‌، تام و جری،‌ اسکار‌، شخصیت‌های‌ شکرستان و ... مصاحبه خواهیم کرد و آنهایی که حرف نمی‌زنند را زیرنویس یا دوبله می‌کنیم.

وی همچنین درباره‌ی انتخاب بازیگران نیز گفت: خانم سعدایی در حوزه‌ی تئاتر فعالیت می‌کنند و چون قبلا با ایشان کار کرده بودم و به دنبال یک چهره‌ی شیرین و کوچکی بودم ایشان را انتخاب کردم.

فیضی ادامه داد: فرزاد حاتمیان را نیز از این جهت انتخاب کردم که به دنبال فردی بودم که فانتزی و کارتونی باشد،‌ خیلی هم دلم نمی‌خواست که بچه‌ها او را بشناسند یا ذهنیت تصویری خاصی از او داشته باشند.

نگارش و طراحی عروسک «دنیای پویا» به تهیه‌کنندگی مرکز پویا نمایی صبا از اوایل تابستان آغاز شده و حدود چهار ماه نیز تصویر برداری آن طول کشیده است.

 

نظر شما