شناسهٔ خبر: 12092 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

وزیر ارشاد: «چ» همان تصویری بود که از شهید چمران در زمان حیاتش دیده بودم

علی جنتی گفت: البته بخشی از زندگی و خصلت‎های شهید چمران در این فیلم دیده می‎شد و جا دارد که فداکاری های او در سال‎های قبل از پیروزی انقلاب در لبنان و نیز درسال‎های دفاع مقدس در خوزستان هم به تصویر کشیده شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ علی جنتی  در پاسخ به سوال دیگری درباره فیلم هایی که در جشواره فیلم فجر موفق به دیدن آن ها شده است گفت: من فیلم «چ» را دیدم که هم کار بسیار خوبی بود و از نظر فنی فوق العاده بود و هم بازیگران خوبی داشت که احتمالاً جوایزی را نیز بدست خواهند آورد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی ادامه داد: من در سالهای قبل از پیروزی انقلاب اسلامی ۴-۳سال در بیروت با شهید چمران همراه بودم و از نزدیک روحیاتش را می شناسم در این فیلم همان روحیات عاطفی که از او سراغ داشتم به تصویر کشیده شده بود و در این حال شجاعت و صلابت او را می شد دید که پیش از این هم در جنگ های داخلی لبنان چنین چیزی را از او دیده بودیم.

جنتی تصریح کرد: البته بخشی از زندگی و خصلت های شهید چمران در این فیلم دیده می شد و جا دارد که فداکاری های او در سالهای قبل از پیروزی انقلاب در لبنان و نیز درسالهای دفاع مقدس در خوزستان هم به تصویر کشیده شود.

 

نظر شما