شناسهٔ خبر: 12157 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

هفته آینده؛ آغاز تصویربرداری «پایتخت ۳» در تهران

تهیه‌کننده «پایتخت ۳» گفت: عوامل این مجموعه تلویزیونی از اواسط هفته آینده وارد تهران می‌شوند تا تصویربرداری بخش تهران آغاز شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ الهام غفوری تهیه‌کننده «پایتخت ۳» از پایان تصویربرداری بخش‌های شمال کشور این سریال خبر داد و گفت: از اواسط هفته آینده ادامه تصویربرداری در تهران آغاز می شود.

وی افزود: در حال حاضر گروه تولید مشغول تصویربرداری بخش‌های جاده‌ای هستند و صحنه‌های حرکت از شمال به تهران را فیلمبرداری می‌کنند.

غفوری با اشاره به اینکه تا پایان قسمت ۷ سریال «پایتخت ۳» در شمال کشور تولید می‌شود، خاطر نشان کرد: تدوین همزمان کار نیز در حال انجام است تا کار برای پخش در ایام نوروز آماده شود.

در خلاصه داستان سری سوم «پایتخت» آمده، در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریمارامین فر، نیکا وسارا فرقانی، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی، هومن حاجی عبداللهی از بازیگران این سریال هستند.

نظر شما