شناسهٔ خبر: 12193 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

حاتمی‌کیا حاج‌کاظم «شیار ۱۴۳» شد

قاسمی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» درخصوص حمایت ابراهیم حاتمی‌کیا از این فیلم گفت: حاتمی‌کیا نقش حاج‌کاظم را برای ما بازی کرد. او مظلومیت «شیار ۱۴۳» را دید و از آن حمایت کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ محمدحسین قاسمی، تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» در زمان پیشنهادی اکران این فیلم در سال ۹۳ گفت: تاکنون چند جلسه مختلف با شرکت‌های پخش فیلم داشتیم اما هنوز به نتیجه قطعی نرسیدیم. اکران در عید نوروز، اردیبهشت‌ماه و عید فطر از جمله پیشنهادات شرکت‌ها بوده است.

وی افزود: تاکنون پیشنهادات زیادی برای اکران نوروزی «شیار ۱۴۳» داشتیم اما در هفته آینده پس از تشکیل جلسه به جمع‌بندی می‌رسیم. مؤسسات زیادی از جمله فیلم ایران، حوزه هنری و افرادی مانند سعدی، اسماعیلی و صابری برای پخش با ما صحبت کرده‌اند.

تهیه‌کننده فیلم سینمایی «شیار ۱۴۳» با تأکید بر اینکه این فیلم مردمی است و همه‌چیزش را از مردم دارد، گفت: استقبال مردم از این فیلم سبب توجه به «شیار ۱۴۳» شد. علاوه بر پیشنهاد شرکت‌های ایرانی، شرکت‌های پخش خارجی از کشورهای آلمان و بلاروس نیز خواستار اکران این فیلم شده‌اند. علاوه بر این روزنامه گاردین «شیار ۱۴۳» را بهترین فیلم نامیده است.

قاسمی درخصوص حمایت ابراهیم حاتمی‌کیا از این فیلم گفت: حاتمی‌کیا نقش حاج‌کاظم را برای ما بازی کرد. او مظلومیت «شیار ۱۴۳» را دید و از آن حمایت کرد. هنرمندان و اهالی رسانه از جمله کمال تبریزی و مجید مجیدی هم نسبت به این فیلم لطف داشتند که از آنها تشکر می‌کنم.

نظر شما