شناسهٔ خبر: 12198 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

«حنا» برای پخش در ایام نوروز آماده می‌شود

فیلم تلویزیونی «حنا» از تولیدات مشارکتی موسسه تصویر شهر و شبکه تهران نوروز امسال مهمان منازل شهروندان تهرانی می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از روابط عمومی موسسه تصویر شهر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران؛  فیلم تلویزیونی "حنا" به کارگردانی و تهیه کنندگی افشین صادقی با مشارکت موسسه تصویر شهر و شبکه پنج سیما برای پخش در ایام نوروز از همین شبکه آماده می شود. 
بنابراین گزارش، فیلم تلویزیونی "حنا" با محوریت اصلی بحث ازدواج، مشکلاتی که برای افراد تنها ایجاد می‌شود را روایت می‌کند و قرار است اواخر این هفته فیلمبرداری خود را در محوطه دریاچه شهدای خلیج فارس واقع در منطقه ۲۲ تهران آغاز کند. 
در این تله فیلم افسانه چهره آزاد در نقش ثریا، مجید مشیری در نقش مجید، نیما شاهرخ شاهی در نقش پدرام، شبنم معززی در نقش فروغ، مینا وحید در نقش حنا و ژیلا دایی در نقش آذر بازیگران اصلی هستند که تست گریم نهایی آنها به تازگی به پایان رسیده است. 
در خلاصه داستان "حنا" آمده است: زمانه ایست که کوچک ترین حادثه ها می تواند خمیرمایه قصه ای گردد که می توانش بازگفت و قدیم ترها نبود این چنین، چرا که همه شبیه هم بودند و حال و روز هرکس شبیهِ آن کس دیگر... ثریا عاقله زنی است آزموده و سرد و گرم چشیده که می داند راه و رسم روزگار بر چه مدار می چرخد. او که به خود امیدوار و در خود ماندگار گشته، غافل از آن است که روزگار نقشی دیگرگون برایش رقم زده است. بیماری و تنهایی و معمای ذهنیِ ثریا دارد کار دستِ حنا ( دخترش ) می دهد و زندگیِ آینده اش را به خطر می اندازد. آگاهی و اشتیاقِ ثریا از راز و رمز روزگار به جایی می رسد که با ازدواج دوباره اش بر سر سازگاری برمی خیزد اما معمایی پیچیده تر از راز چهارساله  اش دیدار می آید ... 
دیگر عوامل فیلم تلویزیونی حنا عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان: افشین صادقی/ نویسنده: محمد بکایی/ دستیار اول کارگردان و برنامه ریز: مجید مافی/ مدیر تولید: حسن خضرآبادی/ مدیر تصویربرداری: رضا وداد تقوی/ صدابردار: کریم کاشانی/ طراح چهره پردازی: احسان رناسی/ طراح صحنه و لباس: محمد صادقی/ عکاس: اسرافیل قاسمی و مجری طرح: مصطفی زهره وند/ محصول مشترک موسسه تصویر شهر و شبکه پنج سیما ​

نظر شما