شناسهٔ خبر: 12199 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دانشجویان ممتاز دانشکده گیم تقدیر شدند

رییس دانشکده علمی کاربردی بنیاد ملی بازی‎های رایانه‎ای گفت : تدوین برنامه درسی مقطع کاردانی به کارشناسی رشته بازی‎سازی رایانه‎ای صورت گرفته است و در سال ۱۳۹۳ اجرایی می‎شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از شبستان؛ "محمد حسین رضوانی" در مراسم بزرگداشت سالروز پیروزی انقلاب اسلامی در دانشکده گیم افزود: بنیاد ملی بازیهای رایانهای با همکاری دانشگاه جامع علمی کاربردی در صدد تدوین برنامه درسی مقطع کاردانی به کارشناسی رشته بازی¬سازی رایانه¬ای است و این روند در سال آتی تحصیلی اجرایی خواهد شد.

وی تاکید کرد که برا ی اجرای برنامه یادشده از همفکری و مشاوره نخبگان صنعت گیم استفاده خواهد شد.

رییس مرکز علمی کاربردی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای به ضرورت تبیین آموزش دانشگاهی و آکادمیک بازیهای رایانهای برای نسل جوان کشور اشاره کرد ودر خصوص برخی قوانین جدید دانشگاه جامع علمی کاربردی در حوزه آموزش و پژوهش توضیح داد.

رضوانی از مشارکت دانشجویان برای حضور پر رنگ و موثر در سومین جشنواره بازیهای رایانهای که مرداد ماه امسال برگزار شد، تقدیرکرد.

حجت الاسلام وحید اسلامی،مسوول امورفرهنگی دانشکده گیم همچنین در این مراسم به تبیین اهمیت قیام ملت مسلمان ایران به رهبری امام خمینی (ره) در سال ۵۷ اشاره کرد و گفت : حفظ دستاوردهای انقلاب توسط نسل جوان اساسی است .

وی بر اهمیت آموزش علوم و فنون و بویژه علم بازیسازی رایانهای به عنوان ابزاری نوین و قدرتمند برای دفع تهاجم فرهنگی دشمنان انقلاب تاکید کرد.

همچنین برنامه تقدیر از دانشجویان ممتاز رشته¬های مختلف دانشکده گیم در این مراسم با اهدای جوایز و لوح یادبودبرگزار شد.

مراسم بزرگداشت دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی در محل مرکز علمی کاربردی بنیاد ملی بازیهای رایانه ای برگزار شد.

نظر شما