شناسهٔ خبر: 12204 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

عروس سلطنتی بریتانیا نویسنده شد

کیت میدلتون همسر نوه ملکه بریتانیا، با نگارش اولین پیش نویس مطلبش، وارد دنیای نویسندگی شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ دوشس کمبریج فقط به زمان نیاز داشت تا شروع به نوشتن اولین اثر ادبی‌اش کند. این در حالی است که نخستین تلاش او برای ورود به دنیای چاپ، از نظر منتقدان بسیار الهام بخش و زیبا خوانده شده است. او قرار است داستانی را که نوشته در یک مجموعه داستان از داستان‌های نوشته شده توسط همسران ارتشی‌های نیروی هوایی سلطنتی منتشر کند. این مجموعه با نام «زندگی کردن در خلاء: زندگی به عنوان همسر یک افسر نیروی هوایی سلطنتی» منتشر می شود.

شرکت انجمن نشر کتاب در بیانیه‌ای گفت: این زنان با صداهای خاص و تصویرهای رنگارنگشان، زندگی به عنوان همسر یک افسر نیروی هوایی سلطنتی را نمایان می‌کنند؛ داستان‌هایی از زمانی که یک خانواده باید کاملا بدون آگاهی قبلی نقل مکان کند، زمانی که مقام نظامی حتی در خانه نیز بالاتر از دیگران قرار می‌گیرد و زمانی که طی یک بازدید سلطنتی همه چیز به طرز مضحکی اشتباه از آب در می آیند.

لوییز کمبل یکی از نمایندگان این خانه نشر، بیشتر درباره همکاری کیت میدلتون صحبت کرد و گفت: سه سردبیر این مجموعه خودشان نیز همسران افسران نیروی هوایی سطلنتی هستند و فکر می‌کنم آنها مسلما با خود فکر کرده‌اند همکاری فردی که مردم کاملا او را می شناسند و خودش نیز همسر یک افسر نیروی هوایی سلطنتی است، می تواند به این پروژه اعتباری ویژه ببخشد.

لوییز درباره دلایل احتمالی پیوستن دوشس به این پروژه گفت: فکر می کنم احتمالا یکی از خارق العاده ترین بخش های این پروژه این است که سودهای به دست آمده از کتاب‌ها به سمت سازمان‌های خیریه‌ای بازمی گردد که مرتبط به خدمت نیروی هوایی سلطنتی هستند، بنابراین، احتمالا دلیل اصلی شرکت کردن کیت میدلتون در این پروژه این مساله بوده است.

این مجموعه قرار است در ماه می(اردیبهشت) منتشر شود و تمامی سود به دست آمده از فروش آن به انجمن نیروهای هوایی سلطنتی و سرمایه خیراندیش نیروی هوایی سلطنتی تعلق بگیرد. بعد از جدایی شاهزاده ویلیام از نیروی هوایی سلطنتی در ماه اکتبر گذشته، دوک و دوشس کمبریج به کاخ کنزینگتون نقل مکان کردند تا بتوانند بیشتر بر روی وظایف سلطنتی‌شان و بزرگ کردن شاهزاده جورج-فرزند نورسیده شان- تمرکز کنند.

کیت میدلتون تاکنون سوژه چندین کتاب بوده و ازدواج وی با نوه ملکه الیزابت موجب انتشار چندین جلد کتاب شد. تولد اولین فرزند آنها نیز در بازار چاپ و نشر با استقبال روبه رو شد. 

نظر شما