شناسهٔ خبر: 12216 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

تحصیل 100 دانشجوی خارجی دردانشگاه علمی و کاربردی جهاددانشگاهی

رییس موسسه آموزش عالی علمی و کاربردی جهاددانشگاهی گفت: با امکانات ارائه شده 100 دانشجوی خارجی در این دانشگاه مشغول به تحصیل هستند و امکان جذب دانشجوی خارجی نیز وجود دارد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ عبدالرضا مجدالدین اظهارکرد: با توسعه فعالیت‌های مراکز علمی‌کاربردی جهاددانشگاهی شاهد پذیرش حدود بیش از ۱۰۰ دانشجوی خارجی از طریق پروتکل بین دول هستیم که عمده این افراد را دانشجویان عراقی و افغانی تشکیل می‌دهد.

وی تصریح‌کرد: دانشگاه جامع علمی و کاربردی جهاددانشگاهی بزرگترین دانشگاه علمی کاربردی کشور است که با ۷۲ هزار نفر دانشجو و ۴۳ مرکز فعال بوده و در حال ارائه خدمات به قشر دانشجو است.

مجدالدین ادامه داد: البته با نظرهیئت رییسه دانشگاه جامع علمی کاربردی، ۶۴ مرکز با بیش از دو هزار نفر دانشجو در ترم بهمن پذیرش خواهند داشت که ۱۲ مرکز مربوط به مراکز علمی کاربردی جهاددانشگاهی می‌شود.

وی افزود: ۳ هزار و ۲۰۰ مدرس و ۱۵۰ هیأت علمی تمام وقت در مراکز جامع علمی کاربردی جهاددانشگاهی فعالیت می‌کنند که از نظر فضای فیزیکی خصوصا در استان زنجان مشکلی وجود ندارد و امیدواریم با این روند برای مهرماه شاهد جذب شاغلین و فارغ التحصیلان بیشتر باشیم.

نظر شما