شناسهٔ خبر: 12251 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

زندگی شهیدان «علیرضا موحد دانش» و «مهدی نجمی» منتشر می‎شود

مدیر انتشارات «تقدیر» از انتشار دو کتاب در قالب خاطرات شفاهی جنگ درباره زندگی شهیدان «علیرضا موحد دانش» و «مهدی نجمی» خبر داد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی نوید شاهد؛ محمد عامری مدیر انتشارات تقدیر از انتشار کتاب زندگی و خاطرات شهید علیرضا موحد دانش با عنوان "موحد" خبر داد و گفت: برای گردآوری اطلاعات اولیه از مصاحبه‌های زنده‌ یاد حسین لطفی که قبلا کتاب "من و علی و جنگ" درباره این شهید منتشر کرده بود استفاده کردیم و در بخش‌هایی که احساس نیاز کردیم مجددا نسبت انجام مصاحبه با خانواده و دوستان شهید اقدام کردیم.

وی با اشاره کتاب‌های پیش از منتشر شده درباره این شهید افزود: کتاب من و علی جنگ قبلا توسط سپاه منتشر شده و بعد از آن تجدید چاپ نشد و کتاب "یک آسمان هیاهو" از مجموعه‌ی فرماندهان است که در قالب داستانی نوشته شده است. کتابی که ما در دست چاپ داریم در قالب تاریخ شفاهی است و نسبت به کتاب من و علی و جنگ از جامعیت بیشتری برخوردار است. 

این نویسنده دفاع مقدس به تدوین کتاب خاطرات جانباز شهید مهدی نجمی اشاره کرد و گفت: در حال حاضر در مرحله انجام مصاحبه است. این شهید از یک چشم نابنیا بوده است و درست شب شهادت امام علی علیه السلام مجروح می‌شود و شب شهادت حضرت زهرا سلام‌الله‌علیها به شهادت می‌رسد.

نظر شما