شناسهٔ خبر: 12296 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خانواده‌‌های ایثارگران و رزمندگان به تماشای «معراجی‌ها» نشستند

جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و خانواده ایثارگران شب گذشته ۲۵ بهمن‌ماه فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود دهنمکی را در سینمای آفریقا تماشا کردند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ جمعی از رزمندگان دفاع مقدس و خانواده ایثارگران شب گذشته ۲۵ بهمن‌ماه فیلم «معراجی‌ها» به کارگردانی مسعود دهنمکی را در سینمای آفریقا تماشا کردند.

«معراجی‌ها» که پیش از این در سی و دومین جشنواره فیلم فجر اکران شده بود، در اکران شب گذشته خود مورد استقبال مخاطبان قرار گرفت. نسخه جدید این فیلم ۱۲ دقدقه از نسخه جشنواره‌ای ان کوتاه‌تر است.

روز گذشته علی سرتیپی مدیر پخش فیلم «معراجی‌ها» از اکران این فیلم از هفته‌های آینده در سینماهای کشور خبر داد و گفت: سعی ما این است که پیش از نوروز و از هفته آینده نمایش این فیلم را در سینماها انجام دهیم.

در «معراجی‌ها» می‌بینیم که قرار است تعدادی از شهدای گمنام تفحص شده، در یکی از دانشگاهها دفن شوند. اما گروهی از دانشجویان با تحریک استاد گنجی اقدام به آشوب و جنجال در دانشگاه می‌کنند که آغاز قصه‌ای می‌شود و گروه دانشجویان مجبور به سفری ناخواسته می‌شوند.

مسعود دهنمکی کارگردان «معراجی‌ها» در کارنامه سینمایی خود کارگردانی و نویسندگی سه گانه پرفروش «اخراجی‌ها» را به سمت رسانده است.

نظر شما