شناسهٔ خبر: 12329 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دست‌اندرکاران «عصبانی نيستم» در برلين

دست‌اندرکاران «عصبانی نيستم» در برلين اين روزها در جشنواره برلين به سر می‎برند تا هنگام نمايش فيلم در بخش پانوراما حضور داشته باشند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از بانی فیلم؛ دو بازيگر و كارگردان فيلم چند ساعت بعد از پايان جشنواره فيلم فجر عازم كشور آلمان شدند. رضا درميشيان (کارگردان)، باران کوثري و نويد محمدزاده بازيگران فيلم «عصباني نيستم» با پوششي متفاوت که رضا نديمي آن را طراحي کرده است در جشنواره فيلم برلين حضور دارند.
فيلم سينمايي «عصباني نيستم» دومين فيلم بلند سينمايي رضادرميشيان پس از «بغض» است که به عنوان تنها نماينده سينماي ايران در شصت و چهارمين جشنواره «برلين» به نمايش درآمده است.

«عصباني نيستم!» داستان نويد ، دانشجوي ستاره‌دار و اخراجي است که براي فراهم آوردن حداقل شرايط زندگي در رويارويي با بي‌اخلاقي‌هاي جامعه با خود تمرين مي‌کند تا «عصباني» نباشد و در تلاش است تا دختر مورد علاقه‌اش «ستاره» را از دست ندهد...

باران کوثري و نويد محمدزاده نقش‌هاي اصلي اين فيلم را بازي مي‌کنند که فيلمبرداري آن در بيش از 60 لوکيشن مختلف از شمالي‌ترين تا جنوبي‌ترين نقطه تهران صورت گرفته است.

نويد محمدزاده و باران کوثري براي بازي در اين فيلم نامزد دريافت سيمرغ جشنواره‌ي فيلم فجر بودند.
در ساير بخش‌ها از جمله بهترين جلوه‌هاي ويژه بصري امير سحرخيز و کامران سحرخيز، بهترين صداي فيلم براي صدابردار: نظام‌الدين کيايي/ صداگذار: محمدرضا دلپاک و بهترين تدوين براي هايده صفي‌ياري فيلم «عصباني نيستم» نامزد دريافت سيمرغ بوده است.

در حالي که قرار بود جمعه  اکران دو فيلم منتخب از آثار جشنواره امسال در مشهد صورت بگيرد،فيلم«عصباني نيستم» رضا درميشيان احتمالا به دليل حاشيه هاي پيش آمده از اين برنامه کنار گذاشته شد.

بر اين اساس «تمشک» سامان سالور جايگزين فيلم درميشيان شده است و «فرشته‌ها باهم مي‌آيند» نيز بر اساس برنامه قبلي اکران خواهد شد.

نظر شما