شناسهٔ خبر: 12341 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دیدار انجمن قلم با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات

سخنگوی انجمن قلم ایران از دیدار هیات مدیره این انجمن با ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی خبرداد و گفت: در این دیدار پیرامون حضور نویسندگان ایرانی در هفته‌های فرهنگی ایران در خارج مواردی مطرح شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ محسن پرویز سخنگوی انجمن قلم ایران درباره فعالیت انجمن قلم و دیدار با رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات گفت: جلسات هیات مدیره انجمن قلم هر دو هفته یک بار تشکیل می‌شود و برنامه‌هایی هم تنظیم می‌شود.

وی ضمن اشاره به دیدار هیات مدیره انجمن قلم با ابوذر ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی با ابراهیمی اشاره و بیان کرد: انجمن قلم اخیرا با آقای ابراهیمی ترکمان رئیس سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی دیدار داشت، در این دیدار قرار شد طرحی برای آنها نوشته و ارسال شود که انشاء الله این کار اجرایی می‌شود.

پرویز در توضیح بیشتر این طرح اضافه کرد: خدمت آقای ترکمان نامه‌ای نوشته بودیم تا زمینه‌های همکاری میان انجمن و سازمان فرهنگ و ارتباطات گسترش یابد، به هر حال آقای ترکمان در این راستا زمانی را تعیین کردند تا در آن زمان دیداری داشته باشیم. از جمله زمینه‌های همکاری که فراهم است اینکه فضایی برای نویسندگان ایرانی فراهم شود تا بتوانند در خارج از کشور و در هفته‌های فرهنگی که به اسم جمهوری اسلامی ایران برگزار می‌شود حضور یابند، در واقع انجمن قلم ایران ارتباطاتی با انجمن قلم سایر نقاط دنیا به خصوص کشورهای همسایه داشته باشد، این موارد طبیعتا نیازمند همکاری سازمان فرهنگ و ارتباطات هم هست و موضوعات دیگری که در صورت نهایی شدن اطلاع رسانی خواهد شد.

سخنگوی انجمن قلم ایران افزود: جلسات مقدماتی داوری جشنواره قلم زرین در حال برگزاری است و امیدوار هستیم مراکزی که از جشنواره پشتیبانی می‌کنند، از جمله وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی همانند گذشته این حمایت را ادامه دهند.

نظر شما