شناسهٔ خبر: 12342 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

برنامه‌های جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه‌ای اعلام شد

اسامی راه یافتگان بخش سینمای ملی(رقابتی) نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه‌ای در قالب های مستند، انیمیشن و داستانی از سوی علی قربانی، دبیر اجرایی جشنواره اعلام شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از فارس؛ علی قربانی دبیر اجرایی نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای، علاوه بر اعلام اسامی آثار راه یافته به بخش رقابتی  این دوره از جشنواره، نمایش آثار فوق را در سانس در محل پردیس سینما آزادی اعلام کرد.

بر این اساس در سانس اول 31 فیلم از استان های« سمنان، کردستان، تهران، مرکزی، کرمانشاه، قم، گلستان، خراسان، بوشهر، لرستان، زنجان، اردبیل، البرز و یزد» به نمایش در خواهند آمد، در سانس دوم 30 فیلم  از استان‌های« البرز، قزوین، بوشهر، تهران، همدان، اصفهان، لرستان، زنجان، خراسان رضوی، قم، کرمان و چهارمحال و بختیاری» و در سانس سوم نیز 31 فیلم از استان‌های «اصفهان، همدان، تهران، البرز، لرستان، خراسان رضوی، فارس، آذربایجان شرقی، کردستان، زنجان و بوشهر» اکران خواهند شد.

نهمین جشنواره بین المللی فیلم 100 ثانیه ای، با شعار سینمای اخلاق؛ در چهار بخش اصلی، بین الملل، سینمای اخلاق و چشم انداز 1404 از 7 تا 9 اسفندماه در حوزه هنری و سینما آزادی برگزار خواهد شد.

نظر شما