شناسهٔ خبر: 12357 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

نظارت بر دفاتر اعزام مسافر به جام جهانی

معاون گردشگری سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری با ارسال بخشنامه ای از مدیران کل استان ها خواست حمایت و نظارت بر فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی فعال در اعزام مسافر به جام جهانی برزیل در سال 2014 را در دستور کار خود قرار دهند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایرنا؛ مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مرتضی رحمانی موحد با اعلام ابن خبر گفت: با توجه به اهمیت ساماندهی و تشویق موثر، مطلوب و گسترده علاقه مندان به حضور در رویداد مهم ورزشی و بین المللی جام جهانی برزیل در سال 2014 این بخشنامه به مدیران کل استان ها ارسال شده است.

معاون گردشگری کشور ساماندهی امور مربوط به مسافران جام جهانی را براساس تکالیف و وظایف قانونی این معاونت دانست و افزود: ما وظیفه داریم شرایط و زمینه فعالیت تمامی دفاتر خدمات مسافرتی مجاز، معتبر و باتجربه را جهت مشارکت در این امر مهم فراهم کنیم.

رحمانی موحد ادامه داد: همچنین حمایت های لازم، نظارت دقیق و مستمر بر همه مراحل جذب، پذیرش، اعزام و ارائه خدمات این دفاتر، باید توسط استان ها به معاونت گردشگری سازمان گزارش شود.

وی ابراز امیدواری کرد، ستاد ملی هماهنگی و برنامه ریزی جام جهانی فوتبال و همچنین فدراسیون فوتبال کشورمان در چارچوب قوانین و وظایف خود نسبت به همراهی و همکاری با دفاتر خدمات مسافرتی تمهیدات لازم را به عمل آورند.

نظر شما