شناسهٔ خبر: 12417 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

امروز، پخش مستند شهید انصاری از شبکه یک سیما

تهیه‌کننده و کارگردان مستند «آرام چون نیل» گفت: این مستند که به همت سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی و درباره زندگی شهید ابراهیم انصاری تهیه و تولید شده، دوشنبه ۲۸ بهمن‌ماه از شبکه اول سیما پخش می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ مستند «آرام چو نیل»که امیر بنان تهیه کنندگی و کارگردانی آن را انجام داده است ۳۸ روز حضور شهید انصاری در لبنان و همچنین تاثیر ۶ سال فعالیت وی را در سودان بعنوان مسئول  فرهنگی به تصویر می‌کشد.

به گفته بنان مستند «آرام چو نیل» در ۳ بخش تهیه شده است  که  بخش اول آن مربوط به سودان و معرفی ۶ سال حضور شهید انصاری در این کشور، بخش دوم مربوط به بیروت و حضور ۳۸ روزه وی در لبنان است. بخش سوم این مستند ۴۵ دقیقه ای هم  در تهران ضبط شده و شامل گفت و گو با خانواده، همکاران و دوستان شهید ابراهیم انصاری درسازمان  فرهنگ و ارتباطات است.

عوامل دست اندرکار مستند «آرام چو نیل» که در گروه حماسه و دفاع شبکه یک تهیه شده است عبارتند از: تهیه کننده و کارگردان : امیر بنان، تصویر بردار: امیر نژاد نیک و یاسر انتظامی، نویسنده: مشاور کارگردان: حسین مهدویان، تدوین : وحید صادقی صفت ، صداگذاری و انتخاب موسیقی: حبیب خزاعی فر.

شهید انصاری ۲۸ آبان ۹۲ در یک حادثه تروریستی در بیروت شهید شد.

زندگی، فعالیت‌ها و شهادت شهید انصاری رایزن فرهنگی ایران در بیروت با مستند «آرام چو نیل»  امشب ۲۸ بهمن ساعت ۲۰ کاری ازگروه حماسه و دفاع شبکه یک سیما پخش می‌شود.

نظر شما