شناسهٔ خبر: 12440 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مافیای «ده نمکی» برای اکران فیلم هایش در نوروز

تهیه‌کننده فیلم «تمشک» گفت: "ده نمکی" در هر سالی که فیلم ساخته با یک مافیا آن‌ها را در اکران نوروزی قرار داده است.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ "ساسان سالور" تهیه کننده فیلم سینمایی "تمشک" گفت: با توجه به ترافیک ایجاد شده برای اکران فیلم‌ها در نوروز ۹۳ و تعداد زیاد درخواست‌کننده‌ها صحبت کردن در خصوص اکران فیلم سینمایی " تمشک " در نوروز ۹۳ بی فایده است.

وی افزود: البته با توجه به تعداد سالن‌های اندک برای اکران فیلم‌ها در نوروز ۹۳ (حدود ۷ و ۸ سالن) به نظرم به نفع تهیه کننده‌ها نیز نیست که در نوروز آثارشان را اکران کنند، زیرا تعداد درخواست کننده‌ها زیاد است.

سالور عنوان کرد: راه کار من برای ایجاد اعتدال بین فیلم‌ها انجام قرعه کشی در حضور متقاضیان و خبرنگاران است، زیرا این کار به نفع تهیه کنندگان است.

وی ادامه داد: ما درخواست رسمی برای اکران "تمشک" در نوروز ۹۳ نداده‌ایم اما در صحبت‌های غیر رسمی متوجه شدم که تعداد زیادی از فیلم‌ها خواهان اکران در نوروز ۹۳ هستند، به طور کلی فیلم‌هایی با ژانر کمیک در نوروز اکران می‌شوند.

سالور عنوان کرد: متاسفانه هر ساله شاهد اکران برخی از فیلم‌های خاص با یک کارگردان مشخص هستیم. برای مثال "مسعود ده نمکی" در هر سالی که یک فیلم ساخته همان فیلم جزوه اکران‌های نوروزی بوده و الان نیز قرار است "معراجی‌ها" در نوروز اکران شود. در حالی که این فیلم هیچ چیزی برای گفتن ندارد و ما از زمان نمایش این فیلم در جشنواره فیلم فجر متوجه اکران آن در نوروز نیز شدیم.

وی تصریح کرد: این موضوع بیانگر وجود یک مافیا برای اکران فیلم‌های "ده نمکی" در نوروز است که با شعارهای عدالت‌خواهانه مسئولان منافات دارد.

این تهیه‌کننده بیان کرد: باید در وزارت ارشاد و پروانه نمایش یک سری شاخص‌های خاص برای اکران آثار در نوروز باشد و فیلم‌هایی که آن شاخصه‌ها را دارند، در نوروز اکران شوند.

نظر شما