شناسهٔ خبر: 12465 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

کتاب «اجتهاد و نوآوری فکری آیت‌الله خامنه‌ای» رونمایی می‌شود

هزار و ششصدمین اثر انتشارات سروش با عنوان «اجتهاد و نوآوری فکری از دیدگاه حضرت آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)» با حضور آیت‌الله حائری شیرازی رونمایی خواهد شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ خرداد ماه سال ۹۰ در کشور لبنان همایشی تحت عنوان «اجتهاد و نوآوری فکری امام خامنه‌ای» برگزار شد که در آن اندیشمندانی از ایران و کشورهای مختلف اسلامی حضور داشتند که به بحث و بررسی و ارائه مقالات خود درباره اندیشه، آراء ، افکار و نظریات حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای رهبر انقلاب پرداختند و مجموعه مقالات برگزیده این همایش در کتابی به همین عنوان از سوی موسسه معارف الحکمیه لبنان منتشر شد.

انتشارات سروش بنا به اهمیت این همایش، و ضرورت آشنایی هرچه بیشتر اهل قلم و اندیشه با دیدگاه‌های متفکران مسلمان و غیرمسلمان درباره رهبری این کتاب را با عنوان «اجتهاد و نوآوری فکری آیت‌الله خامنه‌ای» به زبان فارسی ترجمه کرده و آن را به عنوان هزار و ششصدمین اثر این ناشر راهی بازار نشر می‌کند.

مراسم رونمایی این کتاب فاخر با سخنرانی آیت الله حائری شیرازی و حضور جمعی از اهالی قلم و اندیشه، روز دوشنبه ۵ اسفند از ساعت ۱۵ در سالن اجتماعات انتشارات سروش واقع در خیابان شهید مطهری، نبش خیابان شهید مفتح، برگزار می‌شود.

نظر شما