شناسهٔ خبر: 12494 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

از فردا؛ پایتختی‌ها در دارآباد(+تصویر)

مجری طرح «پایتخت ۳» گفت: از فردا پنج‌شنبه تصویربرداری این سریال با بازی هدایت هاشمی در لوکیشن خانه اوس موسی در دارآباد آغاز می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امرور» به نقل از تسنیم؛ علیرضا نجف‌زاده مجری طرح «پایتخت ۳» گفت: از فردا پنج‌شنبه تصویربرداری این سریال با بازی هدایت هاشمی در لوکیشن خانه اوس موسی در دارآباد تهران آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه تا پایان ۶ قسمت اول این سریال در شمال کشور تصویربرداری شد، افزود: در بخش شمال با تدابیری که انجام شد کارهای جلوه‌های ویژه با حضور اورژانس و آتش نشانی گرفته شد و هلی شاپ آن توسط گروه فرادید انجام شد.

نجف‌زاده اضافه کرد: به رغم هوای سرد و یخبندان شمال در دمای زیر ۱۲ درجه زیر صفر، گروه و عوامل تولید تمام توان و تحمل خود را به کار بردند تا سریال بدون توقف ادامه داشته باشد تا برای پخش در ایام نوروز آماده شود.

مجری طرح «پایتخت ۳» از اضافه شدن بازیگر چینی به گروه خبر داد و گفت: حضور این هنرمند تا آخر هفته نهایی می‌شود و با آغاز تصویربرداری بخش‌های تهران بازی ایشان شروع می‌شود.

فیلمنامه سریال «پایتخت ۳» به سرپرستی محسن تنابنده نوشته می‌شود و بازیگران آن عبارتند از : علیرضا خمسه، محسن تنابنده، ریما رامین فر، نیکا و سارا فرقانی اصل و (بازیگران مهمان)، احمد مهرانفر، نسرین نصرتی، مهران احمدی و هومن حاجی عبداللهی هستند.

پایتخت

در خلاصه داستان «پایتخت ۳» آمده است: در شب عروسی ارسطو، حادثه‌ای روی می‌دهد که باعث می‌شود نقی که از چند ماه قبل بیکار است، پریشان و افسرده شود. او با تشویق خانواده به ورزش کشتی که در جوانی به آن مشغول بوده روی می‌آورد و پا در مسابقات کشتی پیشکسوتان می‌گذارد، اما ماجرایی در خلال کشتی پیش می‌ آید که نقی و خانواده‌اش را وارد ماجراهایی تازه‌تر می‌کند.

برچسب‌ها:

نظر شما