شناسهٔ خبر: 12514 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

فرهاد اصلاني: از بازي در فيلم‌هاي توقيفي خسته شدم!

فرهاد اصلاني که به تازگي قرارداد بازي در فيلم «مزارشريف» را امضا کرده گفت: از بازي در فيلم‌هاي توقيفي خسته شدم .

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از  بانی فیلم؛ فرهاد اصلانی با اشاره به اینکه پذيرفتن بازي در فيلم سينمايي «خواب‌زده‌ها» به کارگرداني فريدون جيراني 2 علت مهم دارد گفت: اول اينکه من تجربه همکاري خوبي براي بازي در فيلم قبلي فريدون جيراني يعني «من مادر هستم» داشتم و حضور او به عنوان کارگردان در اين فيلم سينمايي من را براي بازي در «خواب زده ها» ترغيب کرد.


به گفته وي، جيراني هم علاقه مند بود اصلاني در اين فيلم حضور داشته باشد و علاقه همکاري کاملا دو طرفه بوده است.


وي ادامه داد: اما دليل دوم اين است که در سه سال اخير همه کارهايي که انجام داده‌ام در ژانر اجتماعي- سياسي بوده مانند «خرس» به کارگرداني خسرو معصومي و «خصوصي» به کارگرداني حسين فرحبخش که اين فيلم ها يا در زمان اکران دچار مشکل و يا قبل از اکران توقيف شدند. به همين دليل علاقه‌مند بودم يک فيلم راحت تر بازي کنم، چراکه به عنوان يک بازيگر از چنين وضعيتي خسته شده بودم.  «خواب زده ها» يک کمدي متفاوت بود به همين دليل بازي در اين فيلم را قبول کردم.


بازيگر فيلم سينمايي «من مادر هستم» گفت: براي بازي در فيلم فريدون جيراني، انگيزه بالايي داشتم. هرچند تا امروز در مجموعه هاي تلويزيوني اين فضاي طنز را تجربه کرده ام اما «خواب‌زده‌ها» اثري سينمايي با خاستگاه کمدي است، ضمن اين اولين نقش کمدي من در سينما است. «خواب زده ها» مي تواند با توجه به فضاي فعلي سينماي ايران در جذب مخاطب موفق عمل کرده و در اکران موفق باشد.


 اصلاني درباره بازي خود در فيلم سينمايي «قصه ها» که آنهم در بخش سوداي سيمرغ جشنواره فجر حضور دارد، بيان کرد: براي بازي در فيلم سينمايي «قصه ها» به کارگرداني رخشان بني اعتماد اشتياق بسياري داشتم، چرا که اولين کار خود در سينما يعني «روسري آبي» را با اين کارگردان کار کردم. «قصه ها» مانند ديگر کارهاي رخشان بني اعتماد و با همان داستان هاي اجتماعي است. اين فيلم سينمايي داراي يک فضاي اجتماعي است که روايت دردمندانه‌اي از آدم هاي معاصر دارد. در واقع بازي در اين فيلم براي من يک نوستالوژي بود و از حضور در «قصه ها» لذت بردم.

فرهاد اصلاني در پايان درباره بازي در فيلم سينمايي «کلاشينکف» به کارگرداني سعيد سهيلي از ديگر فيلم هاي حاضر در بخش سوداي سيمرغ فجر گفت: رويکرد سعيد سهيلي در فيلم سينمايي «کلاشينکف» بسيار متفاوت و دقيق بوده است.

نظر شما