شناسهٔ خبر: 12626 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

مهلت شرکت در جشنواره دانشجویی «باران» تمدید شد

نخستین جشنواره فرهنگی دانشجویی حمایت از محیط زیست و منابع طبیعی با عنوان «باران» که توسط سازمان دانشجویان جهاد دانشگاهی در چهار بخش برگزار می‌شود تا پایان فروردین 93 تمدید شد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایسنا؛ نخستین جشنواره سراسری دانشجویی – فرهنگی «باران» در محورهای «فکر کنید، بخورید، صرفه جویی کنید؛ اشاره به آیه شریفه«بخورید و بیاشامید؛ اما اسراف نکنید»، «نقش من در حمایت از محیط زیست» و «آموزش حفاظت از محیط زیست به کودکان» در بخش‌های عکس،‌ کاریکاتور،‌ داستان کوتاه و وبلاگ برگزار خواهد شد.

مهلت ارسال آثار به این جشنواره تا پایان فروردین ۹۳ تمدید شده و جوایز هر بخش شامل نفر اول: ۱۰ میلیون ریال،‌ نفر دوم‌: ۷ میلیون ریال، نفر سوم: ۵ میلیون ریال و نفر چهارم: سه میلیون ریال خواهد بود.

دبیرخانه محیط زیست سازمان دانشجویان اعلام کرد: دانشجویان می‌توانند از فرصت به دست آمده استفاده نمایند و در تعطیلات نوروز سوژه‌های ناب تری در رابطه با محیط زیست پیدا کنند و آثار خود را در بخش‌های مختلف برای دبیرخانه ارسال نمایند.

این دبیرخانه، برگزاری دو دوره همایش سراسری مسوولان گروهی دانشجویی حامی محیط زیست و منابع طبیعی، طرح ملی بنشانیم درخت و برگزاری نشست‌ها ‌و کارگا‌ه‌های تخصصی محیط زیست را در کارنامه‌ خود دارد.

دانشجویان علاقمند می‌توانند برای دریافت آگاهی‌های بیشتر از قوانین جشنواره و ارسال اثر خود به پایگاه اینترنتی http://studentcity.ir/mhoitezist مراجعه کنند. لازم به ذکر است تمامی مراحل دریافت آثار تنها از طریق همین پایگاه انجام می‌شود. همچنین دبیرخانه محیط زیست با شماره‌های ۶۶۹۷۸۰۰۰-۰۲۱ پاسخگوی علاقمندان خواهد بود.

نظر شما