شناسهٔ خبر: 12647 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دوره‌ آموزشی «مدیریت مهارت» در اتحادیه چاپخانه‌داران برگزار می‌شود

مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران از برگزاری دوره‌های آموزشی «مدیریت مهارت» برای چاپخانه‌های کوچک و متوسط خبر داد و افزود:‌ نخستین شماره از ماهنامه «رسانه چاپ» به زودی روانه بازار نشر می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ احمدرضا اعتماد مظاهری مدیرعامل شرکت تعاونی چاپخانه‌داران تهران از انتشار ماهنامه خبری ـ  تحلیلی «رسانه چاپ» خبر داد و گفت:‌این ماهنامه در حوزه صنعت چاپ با رویکرد فرابخشی به انعکاس مطالب و موارد مرتبط با صنعت چاپ می‌پردازد.

وی با بیان این مطلب که نخستین شماره این ماهنامه هفته نخست اسفندماه منتشر می‌شود،‌  گفت:‌ از آن جا که مسائل اقتصادی برای نشریات مختلف مهم است،‌اخبار قابل توجهی از صنعت چاپ در رسانه‌های مکتوب منعکس نمی‌شوند،‌ بنابراین ما تصمیم گرفتیم از طریق اتحادیه و تعاونی چاپخانه‌داران که وابستگی اقتصادی به مجموعه‌های مختلف ندارد‌، اقدام به انتشار ماهنامه‌ای خبری و تحلیلی کنیم.

اعتماد مظاهری ادامه داد:  مقدمان انتشار این ماهنامه حدود ۴ ماه پیش آغاز  و مجوزهای لازم برای انتشار آن اخذ شد، هم‌اکنون نیز مراحل پایانی ویراستاری را سپری می‌کند و تا پایان هفته منتشر خواهد شد.

وی با بیان این مطلب که ایبن نشریه روی دکه مطبوعات نخواهد رفت‌، گفت:‌ این ماهنامه به صورت سراسری در تمام استان‌های کشور در میان مجموعه‌های چاپ و مرتبط با چاپ توزیع خواهد شد.

معاون آموزشی اتحادیه چاپخانه‌داران تهران هم‌چنین از برگزاری دوره‌های آموزشی مهارت‌های مدیریتی برای مدیران چاپخانه‌های کوچک و متوسط خبر داد و گفت:‌ این دوره‌ها توسط کمیسیون آموزش اتحادیه برگزار می‌شود و هم‌اکنون برنامه‌ درسی آن در خال طراحی است تا دوره‌ها توسط ۳ استاد متخصصی صنعت چاپ برگزار شود.

وی ادامه داد:‌چاپخانه‌های کوچک و متوسط با مشکلات عدیده‌ای روبرور هستند که به دلایل اقتصادی توانایی استخدام حسابدار مستقل،‌ و مدیر متباع انسانی و ... را ندارد،‌ این دوره‌ها در حقیقت مدیریت مالی،‌ مدیریت پرسنل‌، مدیریت متابع و مدیریت خرید مواد مصرفی اولیه را آموزش می‌دهند.

نظر شما