شناسهٔ خبر: 12660 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

همکاری مشترک ایران و ترکیه برای پذیرش دانشجوی کسب و کار بین‎الملل

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران از امضای تفاهم نامه با دانشگاه 19 مایس کشور ترکیه خبر داد و گفت: دانشجویان در ایران و ترکیه دوره کارشناسی ارشد کسب و کار بین الملل را طی خواهند کرد.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از مهر؛ محمد رضا زالی گسترش برنامه های کسب و کار در حوزه بین الملل را یکی از اولویت‌های دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران عنوان کرد و گفت: کم رنگ بودن فعالیت های بین المللی نقطه ضعف اصلی فضای کسب و کار در کشور است.

وی ادامه داد: کسب و کارهای ایران معمولا در داخل کشور ایجاد شده و در داخل رشد کرده و در نهایت به همین جا ختم می شود درحالیکه باید این اقدامات به فراسوی مرزها گسترش یابد.

رئیس دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران در ادامه از امضای تفاهم نامه با دانشگاه ۱۹ مایس کشور ترکیه اشاره کرد و افزود: دانشکده کارآفرینی دانشگاه تهران با دانشگاه ۱۹ مایس کشور ترکیه همکاری علمی دارد یکی از موضوعات مورد درخواست این دانشگاه، آموزش کارآفرینی دانشجویان بود که در حاشیه برگزاری دومین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، تفاهم نامه مشترک دراین زمینه منعقد می شود.

وی تصریح کرد: با انعقاد این تفاهم نامه از سال آینده در مقطع کارشناسی ارشد کسب و کار بین الملل دانشجوی مشترک پذیرش خواهیم کرد، دانشجویان در ایران و ترکیه دوره های کسب و کار بین الملل را طی کرده و  مدرک فارغ التحصیلان این دوره‌ها به صورت مشترک صادر خواهد شد.

نظر شما