شناسهٔ خبر: 12677 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

خانواده ماندلا به مراسم اسکار می‌روند

خانواده نلسون ماندلا در مراسم اسکار حاضر می‌شوند.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از تسنیم؛ خانواده نلسون ماندلا رهبر فقید آفریقای جنوبی در هشتاد و ششمین دوره مراسم سالیانه آکادمی علوم و هنرهای فیلمسازی آمریکا معروف به اسکار حاضر می‌شوند.

زیندزی و زنانی ماندلا، دو دختر نلسون و وینی ماندلا که در طول سال گذشته رابطه خوبی با چهره های سینمایی دنیا ایجاد کرده بودند از طرف آکادمی به مراسم امسال دعوت شده‌اند. این دو خواهر در بسیاری از نمایش‌های فیلم «ماندلا: راه طولانی آزادی» حاضر بودند و حتی با این فیلم به کاخ سفید هم رفته‌اند.

در مراسمی که دوم مارچ برگزار می‌شود برندگان اسکار امسال مشخص می‌شوند. در این میان گروه یو۲ و خواننده سرشناس آنها بونو هم شانس زیادی برای کسب یک تندیس طلایی دارند. آنها در بخش بهترین ترانه سال برای ترانه «یک عشق معمولی» نامزد دریافت این جایزه هستند که آن را برای فیلم «ماندلا: راه طولانی آزادی» خوانده‌اند. بونو و گروهش از دوستان نلسون ماندلای فقید بودند که در دهه هفتاد از طریق موسیقیشان بر ضد آپارتاید بر خواستند.

زنانی و زیندزی پس از دعوت شدن به اسکار گفتند:این برای ما خیلی با معنا است. چرا که پدر ما عاشق دیدن فیلم بود. این ترانه از نامه‌های زیبایی که پدر و مادرمان در زمان زندانی بودنشان در جزیره روبن به یک دیگر نوشته شده‌اند الهام گرفته شده است.

به جز گروه یو۲ دیگر نامزدهای بخش اسکار بهترین ترانه سال هم در مراسم اسکار امسال به اجرای برنامه می‌پردازند که این موضوع قبلا به صورت رسمی اعلام شده بود.

برچسب‌ها:

نظر شما