شناسهٔ خبر: 12680 - سرویس دیگر رسانه ها
نسخه قابل چاپ

دومین جلسه هم‌اندیشی راهکارهای توسعه سواد رسانه‌ای

دومین جلسه هم‌اندیشی راهکارهای توسعه سواد رسانه‌ای با موضوع بررسی کتاب‌های حوزه رسانه سه‌شنبه، ششم اسفند در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران برگزار می‌شود.

به گزارش «فرهنگ امروز» به نقل از ایبنا؛ در این نشست که جمعی از ناشران و فعالان حوزه رسانه حضور دارند، مشکلات نشر کتاب‌های ارتباطات آسیب‌شناسی خواهند شد. 
در نخستین جلسه این نشست جمعی از ناشران ارتباطات به بیان مشکلات خود در زمینه توزیع کتاب، عدم استقبال موزعان از توزیع کتاب‌های حوزه رسانه پرداختند و نمایندگان اتحادیه ناشران و کتابفروشان تهران و تعاونی ناشران تجربه‌های خود در این حوزه را بیان کردند. 
ارایه راهکار برای حل مشکلات کنونی تولید و نشر کتاب، همچنین شناسایی راه‌حل برای توزیع بهتر و مناسب کتاب‌ها از جمله مباحثی است که در این نشست مطرح شد. 
قرار است در دومین نشست، نمایندگانی از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، رادیو کتاب و برنامه‌سازان تلویزیونی حضور داشته باشند. 
دومین جلسه هم‌اندیشی راهکارهای توسعه سواد رسانه‌ای سه‌شنبه، ششم اسفند از ساعت ۱۴ تا ۱۶ در اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی استان تهران به نشانی شهرک قدس، بلوار دریا، خیابان مطهری شمالی، نبش درمانگاه ماد برگزار می‌شود.

نظر شما